3-5-1- پرسشنامه خودکارآمدی.. 73
3-5-1-1-پایایی 73
3-5-1-2- روایی.. 74
3-5-2- پرسشنامه راهبردهای یادگیری.. 74
3-5-2-1-پایایی.. 76
3-5-2-2- روایی.. 76
3-6- روش تجزیه و تحلیل دادهها 77
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 79
4-2- توصیف داده ها 80
4-2-1- سن.. 80
4-2-2- وضعیت تاهل.. 81
4-2-3- داده های مربوط به متغیرهای اصلی پژوهش…. 83
4-3- آزمون معنادار بودن متغیرها 83
4-3-1- بررسی نرمال بودن داده ها 84
4-4- تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش…. 84
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه. 109
5-2- خلاصه پژوهش…. 109
5-3- بحث و بررسی فرضیه های پژوهش…. 110
5-3-1- فرضیه اول.. 110
5-3-2- فرضیه دوم. 112
5-3-3- فرضیه سوم. 113
5-3-4- فرضیه چهارم. 116
5-3-5- فرضیه پنجم. 117
5-3-6- فرضیه ششم. 117
5-4- نتیجه گیری کلی.. 118
5-5- مشکلات و محدودیت های پژوهش…. 119
5-6- پیشنهاد های پژوهشی.. 119
5-7- پیشنهادهای کاربردی.. 120
منابع. 121
پیوست ها
الف: پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر 129
ب: پرسشنامه راهبردهای یادگیری(شناختی و فراشناختی) 130
فهرست جداول
جدول 2-1- انواع راهبردهای شناختی و مصادیق آن.. 40
جدول 2-2- انواع راهبردهای فرا شناختی و مصادیق آن.. 45
جدول 3-1- جامعه اول پژوهش ( دانشجویان مشروط) به تفکیک دانشکده ها و مقاطع تحصیلی.. 69
جدول 3-2- جامعه دوم پژوهش (دانشجویان غیر مشروط ) به تفکیک دانشکده ها و مقاطع تحصیلی.. 70
جدول3-3- نمونه اول پژوهش ( دانشجویان مشروط ) به تفکیک دانشکده ها و مقاطع تحصیلی.. 71
جدول3-4- نمونه دوم پژوهش (دانشجویان غیر مشروط) به تفکیک دانشکده ها و مقاطع تحصیلی.. 72 جدول3-5- سوال های مربوط به هریک از راهبردهای شناختی و فراشناختی.. 75
جدول 4-1- شاخص های توصیفی سن افراد نمونه اول (دانشجویان مشروط) 80
جدول4-2- شاخص های توصیفی سن افراد نمونه دوم (دانشجویان غیر مشروط ) 81
جدول4-3- شاخص های توصیفی وضعیت تاهل افراد نمونه اول (دانشجویان مشروط ) 81
جدول4-4- شاخص های توصیفی وضعیت تاهل افراد نمونه دوم (دانشجویان غیر مشروط) 82
جدول4-5- توصیف داده های جمع آوری شدن در هر متغیر. 83
جدول 4-6- نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنف در بررسی نرمال بودن داد های متغیرهای پژوهش…. 84
جدول 4-7- مشخصات توصیفی متغیر خودکارآمدی در دو گروه دانشجویان مشروط و غیر مشروط.. 85
جدول 4-8- آزمون t مستقل جهت مقایسه خودکارآمدی در دو گروه دانشجویان مشروط و غیر مشروط 85
جدول 4- 9- مشخصات توصیفی متغیر راهبردهای شناختی در دو گروه دانشجویان مشروط و غیرمشروط 86
جدول4-10- نتایج تحلیل واریانس چند متغیری(مانوا) بر روی نمرات راهبردهای شناختی دانشجویان مشروط وغیر مشروط 87
جدول4-11-نتایج اثرات بین آزمودنی ها روی نمرات راهبردهای شناختی دانشجویان مشروط و غیر مشروط 87
جدول4 -12- مشخصات توصیفی متغیر راهبردهای فراشناختی در دو گروه مشروط و غیر مشروط.. 88
جدول4-13- نتایج تحلیل واریانس چند متغیری(مانوا) بر روی نمرات راهبردهای فرا شناختی دانشجویان مشروط وغیر مشروط 89
جدول4-14- نتایج اثرات بین آزمودنی ها روی نمرات راهبردهای فرا شناختی دانشجویان مشروط وغیر مشروط 89
این مطلب را هم بخوانید :
جدول 4 -15- ماتریس همبتسگی بین راهبردهای شناختی و فراشناختی در دانشجویان مشروط.. 90
جدول 4-16- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی در دانشجویان مشروط 91
جدول 4-17- ضرایب رگرسیون در خصوص پیش بینی راهبردهای فراشناختی با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای شناختی در دانشجویان مشروط 92
جدول4 -18- ماتریس همبتسگی بین راهبردهای شناختی و فراشناختی در دانشجویان غیر مشروط.. 93
جدول 4-19- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی در دانشجویان غیر مشروط 94
جدول 4-20- ضرایب رگرسیون در خصوص پیش بینی راهبردهای فراشناختی با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای شناختی در بین دانشجویان غیر مشروط 94
جدول 4-22- همبستگی راهبردهای شناختی با خودکارآمدی در دانشجویان مشروط.. 96
جدول 4-23- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص پیش بینی خودکارآمدی با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای شناختی (بسط و گسترش ) در بین دانشجویان مشروط.. 97
جدول 4-24- ضرایب رگرسیون در خصوص پیشبینی خودکارآمدی با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای شناختی در بین دانشجویان مشروط 97
جدول 4-25- همبستگی راهبردهای شناختی با خودکارآمدی در دانشجویان غیرمشروط.. 98
جدول 4-26- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص پیش بینی خودکارآمدی با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای شناختی (سازماندهی) دربین دانشجویان غیر مشروط.. 99
جدول 4-27- ضرایب رگرسیون در خصوص پیشبینی خودکارآمدی با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای شناختی در بین دانشجویان غیر مشروط 100
جدول 4-29- همبستگی بین راهبردهای فراشناختی و خودکارآمدی در بین دانشجویان مشروط.. 102
جدول 4-30- نتایج تحلیل رگرسیون برای پیش بینی خودکارآمدی دانشجویان مشروط با بهره گرفتن از ابعاد راهبردهای فراشناختی 103