.3-1-2ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮان…………………………………………………………………………………………… 48
.14-2ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ 48……………………………………………………………………….. …………………………..
.1-14-2ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ در اﯾﺮان 48………………………………………………………. …………………………..
.2-14-2ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ در ﺟﻬﺎن 57………………………………………………………. …………………………..
ﻓﺼــﻞ ﺳﻮم: روش ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ 60………………………………………………………… …………………………..
.1-3ﻣﻘﺪﻣﻪ 61……………………………………………………………………………………… …………………………..
.2-3روش ﺗﺤﻘﯿﻖ 62…………………………………………………………………………….. …………………………..
.3-3ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری 62……………………………………………………………………………. …………………………..
.4-3ﻧﻤﻮﻧﻪ آﻣﺎری 63…………………………………………………………………………….. …………………………..
.5-3اﺑﺰار ﮔﺮدآوری داده ﻫﺎ 64………………………………………………………………. …………………………..
.6 -3 اﻋﺘﺒﺎر اﺑﺰار اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی (ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ) 64…………………………………………. …………………………..
.1-6-3رواﯾﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ 64…………………………………………………………………… …………………..
.2-6-3ﭘﺎﯾﺎﯾﯽ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ 65……………………………………………………………………. …………………….
.7-3 روش ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ داده ﻫﺎ( روش آﻣﺎری) 66………………………………….. …………………………..
.8-3ﻗﻠﻤﺮو ﺗﺤﻘﯿﻖ 67…………………………………………………………………………….. ……………
.1-8-3ﻗﻠﻤﺮو ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ 67…………………………………………………………………… …………………………..
.2-8-3ﻗﻠﻤﺮو زﻣﺎﻧﯽ 67………………………………………………………………………… …………………………..
.3-8-3 ﻗﻠﻤﺮو ﻣﮑﺎﻧﯽ 67……………………………………………………………………….. …………………………..
این مطلب را هم بخوانید :
ﻓﺼـﻞ ﭼﻬﺎرم: ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ داده ﻫﺎ و ﯾﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎی ﺗﺤﻘﯿﻖ 68………………………….. …………………………..
.1-4ﻣﻘﺪﻣﻪ 69……………………………………………………………………………………… …………………………..
.2-4اﻃﻼﻋﺎت ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ 70…………………………………………………………… …………………………..
.1-2-4ﺟﻨﺴﯿﺖ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﺎن 70………………………………………………………………… …………………………..
.2-2-4 وﺿﻌﯿﺖ ﺗﺎﻫﻞ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﺎن 71……………………………………………………… …………………………..
.3-2-4ﺳﻦ 72…………………………………………………………………………………….. …………………………..
.4-2-4ﺳﻄﺢ ﺗﺤﺼﯿﻼت 74……………………………………………………………………. …………………………..
.5-2-4ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر 75…………………………………………………………………………….. …………………………..
.3-4ﭘﯿﺶ ﻓﺮض ﻫﺎی رﮔﺮﺳﯿﻮن 76…………………………………………………………. …………………………..
.1-3-4آزﻣﻮن ﮐﻮﻟﻤﻮﮔﺮوف اﺳﻤﯿﺮﻧﻮف 76……………………………………………….. …………………………..
.2-3-4آزﻣﻮن اﺳﺘﻘﻼل ﺧﻄﺎﻫﺎ 78……………………………………………………………. …………………………..
.4-4آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﯿﺎت ﭘﮋوﻫﺶ 79……………………………………………………………. …………………………..
.1-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ اﺻﻠﯽ ﭘﮋوﻫﺶ 79……………………………………………………………. …………………………..
.2-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ اول ﭘﮋوﻫﺶ 81……………………………………………………… …………………………..
.3-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ دوم ﭘﮋوﻫﺶ 82………………………………………………………. …………………………..
.4-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﺳﻮم ﭘﮋوﻫﺶ 84……………………………………………………… …………………………..
.5-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﭼﻬﺎرم ﭘﮋوﻫﺶ……………………………………………………………………………… 86
.6-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﭘﻨﺠﻢ ﭘﮋوﻫﺶ 88…………………………………………………….. …………………………..
.7-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﺷﺸﻢ ﭘﮋوﻫﺶ 90…………………………………………………….. …………………………..
.8-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﻫﻔﺘﻢ ﭘﮋوﻫﺶ 91…………………………………………………….. …………………………..
.9-4-4ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻓﺮﻋﯽ ﻫﺸﺘﻢ ﭘﮋوﻫﺶ 93……………………………………………………. …………………………..
.5-4رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎی ﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎری 95……………………………………… …………………………..
.6-4ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎری در ﮐﺎرﮐﻨﺎن 97……………………………………….. …………………………..
ﻓﺼـﻞ ﭘﻨﺠﻢ: ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی،ﺑﺤﺚ و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات 99………………………………………….. …………………………..
.1-5ﻣﻘﺪﻣﻪ……………………………………………………………………………………………………… 100
.2-5ﺧﻼﺻﻪ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺗﺤﻘﯿﻖ…………………………………………………………………………………………… 101
.3-5ﺑﺤﺚ در ﻧﺘﺎﯾﺞ…………………………………………………………………………………………………….. 102
.1-3-5ﺑﺤﺚ در ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﻓﺮﺿﯿﺎت……………………………………………………………………… 102
.2-3-5ﺑﺤﺚ در ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎی ﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎری………………………….. 104
.3-3-5 ﺑﺮرﺳﯽ وﺿﻌﯿﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ ﮐﺎری………………………………………………………………… 105
.4-5ﺟﻤﻊ ﺑﻨﺪی و ﻧﺘﯿﺠﻪ ﮔﯿﺮی………………………………………………………………………………. 105
.5-5ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﺗﺤﻘﯿﻖ…………………………………………………………………………….. . 106
.1-5-5ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﮐﺎرﺑﺮدی……………………………………………………………………………… 106
.2-5-5ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﺑﺮای ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت آﺗﯽ…………………………………………………………….. 108
.6-5ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ………………………………………………………………………… 108
ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻓﺎرﺳﯽ………………………………………………………………………………………. 110
ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ…………………………………………………………………………………… 113
ﻣﻨﺎﺑﻊ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ…………………………………………………………………………………. 115
ﭘﯿــﻮﺳﺖ………………………………………………………………………………………. 116
ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ………………………………………………………………………………..117
ﺧﺮوﺟﯽ ﻧﺮم اﻓﺰار 120…………………………………………………………………………………….
135………………………………………………………………………………….. Abstract
1ﻣﻘﺪﻣﻪ
ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ از اﺳﺎﺳﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﺑﯽ ﮔﻤﺎن، ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ و ﻣﺤﯿﻄﻬﺎی ﮐﺎری ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ی ﮐﺎرآﻣﺪ از ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ی ﻋﻠﻮم رﻓﺘﺎری واﺑﺴﺘﻪ اﺳﺖ. ﺑﺮای روﯾﺎروﯾﯽ ﺑﺎ