فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….53
3-2 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………53
3-3 جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………….54
3-4 نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………..55
3-5 روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………… 55
3-5-1 مطالعه کتابخانه ای………………………………………………………………………………………………………………………..56
3-5-2 پرسشنامه عملکرد تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………..56
3-6 روش تجزیه و تحلیل دادها …………………………………………………………………………………………………………….. 58
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………60
4-2 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………………….60
4-3 آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………….61
فصل پنجم : نتیجه گیری
5-1 بحث و نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………………. 74
5-2 پیشنهادات حاصل از نتایج تحقیق…………………………………………………………………………………………………….78
5-3 پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………………………………………… 79
5-4 محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………79
5-4-1 محدودیت های علمی تحقیق………………………………………………………………………………………………………..79
5-4-2 محدودیت های عملی تحقیق………………………………………………………………………………………………………..80
پیوست ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 81
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 84
منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..87
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 88
فهرست جداول
جدول 3- 1 طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه آزمایش و كنترل ……………………………………………………………….54
جدول 3-2 حجم جامعه آماری به تفكیک جنس ……………………………………………………………………………………………54
جدول 3- 3 حجم نمونه آماری……………………………………………………………………………………………………………………. 55
جدول 4-1 توزیع حجم نمونه آماری بر اساس گروه ………………………………………………………………………………………..60
جدول4 -2 بررسی تفاوت نمرات پس آزمون عملکرد تحصیلی گروه آزمایش و کنترل پس از حذف تاثیر پیش آزمون………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 61
جدول4-3 میانگین و انحراف معیار میزان عملکرد تحصیلی گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون………………………62
جدول 4-4 میانگین و انحراف معیار میزان عملکرد تحصیلی گروه آزمایش و کنترل درپس آزمون………………………..62
جدول4-5 بررسی تفاوت نمرات پس آزمون خود کارآمدی گروه آزمایش و کنترل پس از حذف تاثیر پیش آزمون …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….63
جدول4-6 میانگین و انحراف معیار میزان خودکارآمدی گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون ………………………….64
جدول 4-7 میانگین و انحراف معیار میزان خود کارآمدی گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون…………………………..64
جدول 4-8 بررسی تفاوت نمرات پس آزمون تاثیرات هیجانی گروه آزمایش و کنترل پس از حذف تاثیرپیشآزمون …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 65
جدول 4-9 میانگین و انحراف معیار میزان تاثیرات هیجانی گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون………………………..66
جدول4-10 میانگین و انحراف معیار میزان تاثیرات هیجانی گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون ………………………..66
جدول 4-11 بررسی تفاوت نمرات پس آزمون برنامه ریزی فعالیت دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل پس از حذف تاثیر پیش آزمون. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….67
جدول4-12 میانگین و انحراف معیار میزان برنامه ریزی فعالیت دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………68
جدول4-13. میانگین و انحراف معیار میزان برنامه ریزی فعالیت دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………68
جدول4-14 بررسی تفاوت نمرات پس آزمون فقدان کنترل پیامد دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل پس از حذف تاثیر پیش آزمون
این مطلب را هم بخوانید :
دانلود پایان نامه درمورد ضریب تعیین، ضریب همبستگی، رگرسیون چند متغیره
…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 69
جدول4-15 میانگین و انحراف معیار میزان فقدان کنترل پیامد دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون… . ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….70
جدول4- 16 میانگین و انحراف معیار میزان فقدان کنترل پیامد دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..70
جدول4-17 بررسی تفاوت نمرات پس آزمون انگیزش دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل پس از حذف تاثیر پیش آزمون………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….71
جدول 4-18 میانگین و انحراف معیار میزان انگیزش دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….72
جدول 4-19 میانگین و انحراف معیار میزان انگیزش دانش آموزان گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 72
چكیده
پژوهش حاضرباهدف بررسی تأثیرارائه تكلیف به روش حل تمرین برعملكردتحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی آموزش وپرورش منطقه دشمن زیاری در سال تحصیلی 87 – 88 موردبررسی قرارگرفته است.