- فرضیات تحقیق:
1- محیط فروشگاه[10] بر وضعیت روحی – روانی مشتریان تأثیر مستقیم دارد.
2- محیط فروشگاه بر خریدهای تفننی مشتریان تأثیرمستقیم دارد.
3- وضعیت روحی – روانی مشتریان[11] بر خریدهای تفننی مشتریان تأثیرمستقیم دارد.
4- ویژگیهای فردی مشتریان[12] بر خریدهای تفننی مشتریان تأثیر مستقیم دارد.
- روش تحقیق:
تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی – پیمایشی میباشد.
- قلمرو مكانی تحقیق:
از نظر مكانی در سطح شهرستان پارس آباد، بازدیدکنندگان بازارچه تیمور پور صورت گرفته است.
- قلمرو زمانی تحقیق:
قلمرو زمانی تحقیق در سال 1391 و نیمه اول 1392 مورد بررسی قرار گرفته است.
- قلمرو موضوعی تحقیق:
تحقیق از نظر قلمرو موضوعی، در حوزه رفتار مصرفكننده میباشد.
این مطلب را هم بخوانید :
- ابزارهای گرداوری دادهها: