4-3- تحلیل استنباطی داده ها………………………………………………………………………….. 123
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………… 138
5-2- خلاصه پژوهش……………………………………………………………………………………. 139
5-3- تحلیل یافته های پژوهش……………………………………………………………………….. 140
5-4- تحلیل فرضیه های فرعی پژوهش…………………………………………………………….. 146
5-5- پیشنهادات………………………………………………………………………………………….. 149
5-6- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………. 153
منابع ……………………………………………………………………………………………………………………. 155
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………… 155
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………. 160
پیوستها
- آزمون ویژگی های شخصیتی NEO (فرم کوتاه شده در ارتباط با این پژوهش)……….. ج
- آزمون سلامت عمومی GHQ……………………………………………………………………… هـ
- آزمون فرسودگی تحصیلی ………………………………………………………………………….. ز
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….
فهرست جداول
جدول 4-1-توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنس……………………………………………………. 120
جدول 4-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی………………………………………… 121
جدول 4-3- توزیع میانگین و انحراف معیار متغیرهای تحقیق…………………………………………….. 122
جدول 4-4- ضریب همبستگی ویژگی های شخصیت و سلامت روانی دانش آموزان پسر………… 123
جدول 4-5- ضریب همبستگی ویژگی های شخصیت و سلامت روانی دانش آموزان دختر……….. 124
جدول 4-6- ضریب همبستگی ویژگی های شخصیتی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پسر….. 125
جدول 4-7- ضریب همبستگی ویژگی های شخصیتی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر….. 126
جدول 4-8- خلاصه نتایج آزمون تحلیل رگرسیون پیش بینی سلامت روانی بر حسب ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر…………………………………………………………………………………………………………………………… 127
جدول 4-9- ضرایب تحلیل رگرسیون پیش بینی سلامت روانی برحسب ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان دختر 128
جدول 4-10- متغیرهای خارج شده از تحلیل رگرسیون پیش بینی سلامت روانی بر حسب ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر……………………………………………………………………………………………………………………. 129
جدول 4-11- خلاصه نتایج آزمون تحلیل رگرسیون پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر حسب ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان پسر……………………………………………………………………………………………………………………… 130
جدول 4-12- ضرایب تحلیل رگرسیون پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر حسب ویژگی های شخصیتی دانش آموزان پسر 131
این مطلب را هم بخوانید :
جدول 4-13- متغیرهای خارج شده از تحلیل رگرسیون پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر حسب ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان پسر……………………………………………………………………………………………………………. 132
جدول 4-14- خلاصه نتایج آزمون تحلیل واریانس متغیرهای تحقیق برحسب جنسیت دانشآموزان…. 133
جدول 4-15- خلاصه نتایج آزمون تحلیل واریانس متغیرهای تحقیق بر حسب رشته تحصیلی دانشآموزان 135
جدول 4-16- خلاصه نتایج آزمون تعقیبی تحلیل واریانس فرسودگی تحصیلی و مردم گرایی بر حسب رشته تحصیلی 136
فهرست نمودارها
نمودار 4-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت………………………………………………… 120
نمودار 4-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی………………………………………… 121
چکیده