شکل 1-3- فرایند مدلسازی در پویایی شناسی سیستم……………………………………………. 17
شکل 1-4- شکل پارامتری ماسک V…………………………………………………………………… 23
شکل 1-5- نمودار وضعیت جمع تجمعی…………………………………………………………….. 25
شکل 2-1- نمودار علّت و معلولی پژوهش دنیل و بنگت………………………………………… 40
شکل 2-2- نمودار انباشت و جریان پژوهش دنیل و بنگت………………………………………. 41
شکل 2-3- نمودار انباشت و جریان پژوهش ژانگ و ژیانگ…………………………………….. 42
شکل 2-4- نمودار انباشت و جریان پژوهش اولیوا و استرمن……………………………………. 43
شکل 2-5- نمودار انباشت و جریان پژوهش دوآن و همکاران………………………………….. 44
شکل 3-1- جایگاه سیستم نگهداری و تعمیرات…………………………………………………….. 48
شکل 3-2 فلوچارت رویهی حل مسأله پژوهش………………………………………………….. 51
شکل 3-3- نمودار علّت و معلولی ارزیابی پایایی در سیستم نگهداری و تعمیرات………….. 80
شکل 4-1- نتایج مدل شبیهسازی ارزیابی پایایی در سیستم نگهداری و تعمیرات……………. 88
شکل 4-2- اثر تغییر تعداد برنامهی آموزش روی میزان مهارت کارکنان……………………….. 90
شکل 4-3- اثر تغییر تعداد برنامهی آموزش روی بهرهوری کارکنان…………………………….. 91
شکل 4-4- اثر تغییر تعداد برنامهی آموزش روی هزینه آموزش………………………………. 92
شکل 4-5- اثر تغییر تعداد برنامهی آموزش روی کیفیت سیستم نگهداری و تعمیرات……… 93
شکل 4-6- اثر تغییر تعداد برنامه های تبلیغاتی روی تعداد مشتریان…………………………….. 94
این مطلب را هم بخوانید :
شکل 4-7- اثر تغییر تعداد برنامه های تبلیغاتی روی سهم بازار…………………………………… 95
شکل 4-8- اثر تغییر نرخ تورم روی هزینه مواد به ازای هر ماشین……………………………. 96