4-2-2 مخاطب …………………………………………………………………………………………..43
5-2-2 جایگاه مخاطب در نظر بارت ……………………………………………………………..44
6-2-2 آثار حاضرآماده: جایگاه مخاطب ……………………………………………………….45
7-2-2 خودآیینی هنر و اهمیت فردیت …………………………………………………………46
3-2 تقریر کانتی …………………………………………………………………………………………48
1-3-2 توجه زیباییشناسانه به آثار حاضرآماده ………………………………………………49
2-3-2 تمرکز بر فقدان زیبایی در آثار حاضرآماده …………………………………………..51
3-3-2 تقریر کانتی تیری د دوو …………………………………………………………………..53
فصل سوم: نظریهی نهادی …………………………………………………………………………………….56
1-3 معرفی نظریهی نهادی …………………………………………………………………………..57
2-3 آرتور دانتو …………………………………………………………………………………………62
1-2-3 عالم هنر ………………………………………………………………………………………..63.
2-2-3 تاریخینگری و پایان هنر ………………………………………………………………….65
3-2-3 زیبایی و زشتی ………………………………………………………………………………..68
4-2-3 دربارگی …………………………………………………………………………………………71
3-3 جرج دیکی …………………………………………………………………………………………73
1-3-3 توجه دیکی به اثار حاضرآماده ………………………………………………………….73
2-3-3 آثار حاضرآماده به عنوان ضد هنر ……………………………………………………..74
3-3-3 توجه به بستر فرهنگی-اجتماعی ………………………………………………………..75
4-3-3 نظام سلسله مراتبی نظریهی نهادی دیکی ……………………………………………76
تعریف نهایی ……………………………………………………………………………………………..78
نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………..79
فهرست تصاویر:
- سه نمونهی رفوگری(تقدیردرکنسرو)……………………………………………………………….83
- چرخ دوچرخه ……………………………………………………………………………………………84
- جابطری ……………………………………………………………………………………………………..85
- پیش از بازوی شکسته …………………………………………………………………………………86
- صدای سری ……………………………………………………………………………………………….87
- چشمه ……………………………………………………………………………………………………….88
- تله ……………………………………………………………………………………………………………..89
- .L.H.O.O.Q………………………………………………………………………………………………90
- این مطلب را هم بخوانید :
- https://urlscan.io/result/c33987b0-de20-4c2c-82ea-ae52025f0809/
- بیوهی تروتازه ………………………………………………………………………………………………91
- چرا عطسه نمیکنی ررز سلاوی ……………………………………………………………………92
- جلیقه ………………………………………………………………………………………………………..93
- عزبها عروس را برنه می کنند حتی (یک) ………………………………………………………..94
- عزبها عروس را برنه می کنند حتی (دو) ………………………………………………………….95
- تصویر چشمه در مجلهی مردکور ………………………………………………………………….96
- سلحشوران ………………………………………………………………………………………………..97
- دستگاه بصری دقیق ……………………………………………………………………………………98
- ررز سلاوی ……………………………………………………………………………………………….99
- زن برهنه از پله پایین میآید ………………………………………………………………………100
مقدمه