2-29-5 اجرا و ارزشیابی- 68
2-30تعریف و تبین ارزشیابی : 69
2-31مفهوم ارزیابی آموزشی : 71
2-32 دلایل ارزشیابی آموزش– 73
2-33 اصول ارزشیابی و كاربرد آن در برنامه های آموزشی : 73
2-34چگونگی اجرای ارزشیابی : 75
2-35مراحل ارزشیابی آموزشی : 76
2-35-1تعیین و توصیف هدفها : 77
2-36ارزیابی برنامه های كار آموزی : 80
2-37دلایل اصلی ارزیابی آموزشهای ضمن خدمت از دیدگاه « كرك پاتریک ) 81
2-38روش كرك پاتریک در ارزیابی اثر بخشی آموزشی : 82
2-39مدلهای گوناگون از مراحل و فرایندهای آموزش– 84
2-39-1مدلهای ساده وخطی- 84
2-39-2- مدل T. D. L. B 85
2-39-3 مدل پارکر 87
2-39-4- مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان- 88
2-39-5 مدل رویكرد سیستمی به آموزش– 89
2-40پیشینه پژوهش– 91
فصل سوم 93
روش تحقیق- 93
3-1مقدمه 94
3-2روش تحقیق- 94
3-3روش گردآوری اطلاعات- 94
3-4ابزار گردآوری اطلاعات- 94
3-4-1پایایی پرسشنامه 95
3-4-2روایی پرسشنامه 96
3-5جامعه ی آماری: 97
3-6روش نمونه گری و حجم نمونه 97
3-7روش تجزیه و تحلیل اطلاعات- 98
فصل 4- 99
تجزیه و تحلیل داده ها 99
4-1مقدمه 100
4-2 آمار توصیفی- 100
4-2-1 وضعیت پاسخگویان به تفکیک جنسیت- 100
4-2-2 وضعیت پاسخگویان به تفکیک تحصیلات- 102
4-2-3 وضعیت پاسخگویان به تفکیک سن- 103
4-2-4 وضعیت پاسخگویان به تفکیک سابقه کاری- 104
4-3آمار استنباطی- 105
4-3-1 تحلیل فرضیه 1- 106
4-3-2تحلیل فرضیه 2- 108
4-3-3 تحلیل فرضیه 3- 110
4-3-4 تحلیل فرضیه 4- 112
4-3-6 تحلیل فرضیه 5- 114
4-3-6 تحلیل فرضیه 6- 116
4-5 رتبه بندی عوامل موثر بر اثربخشی آموزش کارکنان- 118
فصل پنجم- 119
نتایج و پیشنهادات- 119
5-1 مقدمه 120
5-2 نتایج- 120
5-3 پیشنهادات مبتنی بر فرضیات تحقیق- 122
5-3-1نیاز سنجی: 122
5-3-2 محتوای آموزشی- 122
5-3-3مدرس– 122
5-3-4روش– 123
5-3-5 شرایط اجرا 123
5-3-6 ارزشیابی- 124
5-4پیشنهادات برای تحقیقات آینده 124
منابع- 125
منابع فارسی- 126
منابع انگلیسی- 130
پیوست- 133
پرسشنامه 134
Abstract 138
فهرست جداول
جدول 2-1 : مقایسه نرخ بازگشت سرمایه در سرمایه گذاری برروی تحصیلات- 24
جدول شماره 2- 2 : سود دهی سرمایه انسانی در مقایسه با سرمایه فیزیكی- 26
جدول 2-3 خلاصه تصمیمات و فعالیتهای سه مرحله اصلی ارزشیابی- 79
جدول 3-1- 95
جدول 4-1: وضعیت پاسخگویان به تفکیک جنسیت- 100
جدول4-2: وضعیت پاسخگویان به تفکیک تحصیلات- 102
جدول4-3: وضعیت پاسخگویان به تفکیک سن- 103
جدول4-4: وضعیت پاسخگویان به تفکیک سابقه کاری- 104
جدول 4-5 : خروجی آزمون فرضیه 1- 106
این مطلب را هم بخوانید :
جدول 4-6 : خروجی آزمون فرضیه 2- 108
جدول 4-7 : خروجی آزمون فرضیه 3- 110
جدول 4-8 : خروجی آزمون فرضیه 4- 112
جدول 4-9 : خروجی آزمون فرضیه 5- 114
جدول 4-10 : خروجی آزمون فرضیه 6- 116
جدول4-11: خروجی آزمون فریدمن- 118
جدول 4-12رتبه بندی میانگن 6 عامل مورد بررسی- 118
فهرست نمودارها
نمودار 1-1 : مدل مفهموی تحقیق- 10
نمودار 2-1 یک نمونه از منحنی یادگیری است- 68
نمودار شماره 2-2ـ عناصر مفهوم ارزشیابی آموزشی- 72
نمودار 2-3ـ الگوی چهار سطحی كرك پاتریك– 83
نمدار2-4:« مراحل برنامه ریزی برای آموزش در مدل پاركر » 87
نمودار2-5 : مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان- 89
نمودار 4-1: وضعیت پاسخگویان به تفکیک جنسیت- 101
نمودار4-2: وضعیت پاسخگویان به تفکیک تحصیلات- 102
نمودار4-3: وضعیت پاسخگویان به تفکیک سن- 103
نمودار4-4: وضعیت پاسخگویان به تفکیک سابقه کاری- 104