جدول 4 ـ 4 : توزیع فراوا نی نمونه ها برحسب نوع مدرسه 100
جدول 5 ـ 4 : توزیع فراوا نی نمو نه ها برحسب «تحصیلات» 101
جدول 6 ـ 4 : شاخص های آماری مربوط به متغیرهای تحقیق 103
جدول 7 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به هر یک از متغیرهای تحقیق بر حسب گروه ها
(مدارس عادی و هیات امنایی) 107
جدول 8 ـ 4 : آزمون t برای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در
مورد سوا ل اول تحقیق (شیوه مدیریت مدرسه) 108
جدول 9 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به عملكرد كاركنان آ موزشی بر حسب گروه ها (مدارس عادی و هیات امنایی ) 109
جدول 10 ـ 4 : آزمون t برای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در
مورد سوال دوم تحقیق (عملكرد كاركنان آموزشی ) 110
جدول 11 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به عملكرد تحصیلی دانش آموزان بر حسب گروه ها(مدارس عادی وهیات امنایی) 111
جدول 12 ـ 4 : آزمون t برای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در موردسوال سوم تحقیق (عملكرد تحصیلی دا نش آموزان) 112
جدول 13 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به تاثیر مدرسه بر رفتار دانش آموزان بر حسب گروه ها(مدارس عادی و هیات امنایی) 113
جدول 14 ـ 4 : آزمون t برای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در مورد سوال چهارم تحقیق (تاثیر مدرسه بر رفتار دانش آموزان) 114
جدول 15 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به تسهیلات آ موزشی بر حسب گروه ها(مدارس عادی و هیات امنایی) 115
جدول 16 ـ 4 : آزمون t برای مقایسه میانگین دو گروه مستقل (مدارس عادی و هیات امنایی) در مورد سوال پنجم تحقیق (تسهیلات آموزشی) 116
جدول 17 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به هر یک از متغیرهای تحقیق بر حسب گروه های مورد مطالعه 117
جدول 18 ـ 4 : تحلیل واریا نس برای مقایسه نظرات سه گروه در زمینه هر یک از مولفه های تحقیق 118
جدول 19 ـ 4 :آزمون توكی برای مقایسه دو به دو نظرات سه گروه در زمینه هر یک از مولفه های تحقیق 119
جدول 20 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به هر یک از متغیر بر حسب جنسیت 120
جدول 21 ـ4 : آزمون tبرای مقایسه میانگین نمرات دو گروه مستقل (زنان و مردان ) 121
جدول 22 ـ 4: تحلیل واریانس برای مقایسه نظرات سه گروه در زمینه هریک از مولفههای تحقیق 123
جدول 23 ـ 4: آزمون توكی برای مقایسه دو به دو نظرات آزمودنیها برحسب مدرك تحصیلی 124
فهرست نمودارها
نمودار 1 ـ 4 : توزیع نمونه ها برحسب گروههای مورد مطالعه 98
نمودار 2 ـ 4: توزیع نمونه ها برحسب جنسیت 99
نمودار 3 ـ 4 : توزیع نمونه ها برحسب طبقه سنی 100
نمودار 4 ـ 4 : توزیع فراوانی نمونه ها بر حسب« مدرك تحصیلی» 102
نمودار 5 ـ 4 : هیستوگرام مربوط به نمرات شیوه مدیریت مدارس 104
نمودار 6 ـ 4 : هیستوگرام مربوط به نمرات عملكرد كاركنان آموزشی 104
نمودار 7 ـ 4 : هیستوگرام مربوط به نمرات عملكرد تحصیلی دانش آموزان 105
نمودار 8 ـ4 : هیستوگرام مربوط به نمرات تاثیر كلی مدرسه بر رفتار دانش آموزان 105
نمودار 9 ـ 4 : هیستوگرام مربوط به نمرات تسهیلات آموزشی 106
فهرست شکل ها
شکل 1 ـ2 : مشتریان خارجی و داخلی آموزش 20
شکل 2 ـ 2 : ا لگوی وضعیتی رضایت شغلی 36
این مطلب را هم بخوانید :
شکل 3 ـ 2 : مدل نظریه پردازانه پورتر ولالر 37
شکل 4 ـ2 : سیستم باز همراه با حلقه بازخورد آن 43
شکل 5 ـ 2 : سنخ شناسی ساختار سازمانی مدرسه 49
شکل 6 ـ 2 : الگوی نظری مولفه های عملکردی مدارس 78
شکل 7 ـ 2 : الگوی مولفه های عملکردمدارس متوسطه در این پژوهش 80
شکل 1 ـ 3 : فرایند نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای از جامعه آماری 92
چکیده :