1-4- داده های توصیفی.. 53
2-4-آزمون فرضیه ها 57
فصل پنجم: استنتاج داده ها
1-5- یافته های پژوهش… 62
2-5- بحث و نتیجه گیری.. 64
2-5-پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………….65
3-5- محدودیت های پژوهش : 66
پیوست ها
منابع و ماخذ
فهرست منابع : 76
چکیده انگلیسی.. 78
فهرست جداول:
عنوان شماره صفحه
جدول(1- 2)-آمار مدارس هوشمند براساس اظهار ادارات کل استانها( تیرماه 90) 27
جدول (1-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای انگیزه خلاقیت(سیالیت) 53
جدول (2-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای یادآوری محتوی درس… 54
جدول (3-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 55
جدول (4-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای پیشرفت تحصیلی.. 56
جدول (5-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان خلاقیت(سیالیت) 57
جدول (6-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان یادآوری محتوای درس فیزیک… 58
جدول (7-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 59
جدول (8-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان پیشرفت تحصیلی.. 60
فهرست نمودارها:
عنوان شماره صفحه
نمودار1-4- مقایسه میانگین نمرات سیالیت دو گروه. 54
نمودار2–4– مقایسه میانگین نمرات یادآوری دو گروه. 54
نمودار3-4- مقایسه میانگین نمرات انگیزه پیشرفت تحصیلی دو گروه. 55
این مطلب را هم بخوانید :
نمودار4-4- مقایسه میانگین نمرات پیشرفت تحصیلی دو گروه. 56
1-1- مقدمه
دوران نوینی در عرصه حیات اجتماعی که به جامعه اطلاعاتی مشهور است آغاز شده که زندگی بشر، مناسبات آن،آموزش و پرورش و رسالت آن را تحت تأثیر قرار داده است.امروزه مهمترین دغدغهی نظام