2-7-2-7-13 مسئولیتپذیری…………………………………………………………………………………………………48
2-7-2-7-14 خودارزیابی………………………………………………………………………………………………………48
2-7-2-7-15 مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان…………………………………………………………..49
2-8 رضایت تحصیلی.. 50
2-8-1 خودتوانی اینترنتی یادگیرنده…………………………………………………………………………………………52
2-8-2 پاسخگویی به موقع مدرس…………………………………………………………………………………………..52
2-8-3 انعطاف پذیری دوره یادگیری الکترونیکی……………………………………………………………………….52
2-8-4 کیفیت دوره یادگیری الکترونیکی…………………………………………………………………………………..52
2-8-5 کیفیت فناوری…………………………………………………………………………………………………………….53
2-8-6 سودمندی سامانه…………………………………………………………………………………………………………53
2-8-7 سهولت استفاده از سامانه……………………………………………………………………………………………..53
2-8-8 تنوع در ارزیابی…………………………………………………………………………………………………………..53
2-9 پیشرفت تحصیلی.. . .
2-10 ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی.. .
2-11 جایگاه مهارتهای یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاههای مجازی.. 57
2-12 پیشینه پژوهش… 60
2-12-1 پژوهشهای انجام شده خارجی…………………………………………………………………………………….60
2-12-2 پژوهشهای انجام شده داخلی………………………………………………………………………………………63
2-13 جمع بندی.. 70
فصل سوم: روش پژوهش
3مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. ..73
3-1 روش پژوهش… 73
3-2 جامعه آماری پژوهش… 73
3-3 حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 74
3-4 روشهای جمع آوری اطلاعات… 74
3-5 روایی و پایایی.. 75
3-6 روشهای آماری تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش… 76
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتههای پژوهش
4 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………..78
4-1 توصیف یافتههای پژوهش… 79
4-2 تجزیه و تحلیل سؤال های پژوهش: 81
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………91
5-1 بحث و بررسی یافتهها 92
5-2 نتیجه گیری.. ….100
5-3 پیشنهادها 101
5-3-1 پیشنهادهای کاربردی………………………………………………………………………………………………….101
5-3-2 پیشنهادهای پژوهشی…………………………………………………………………………………………………102
5-4 محدودیتهای پژوهش… 102
5-4-1 محدودیتهای در اختیار پژوهشگر……………………………………………………………………………..102
5-4-2 محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر……………………………………………………………………..103
6 فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………………….104
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست جداول
جدول 4-1 : فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس……………………………………79
جدول 4-2 : نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع دادهها……………………..80
جدول 4-3 : بررسی میزان مهارتهای یادگیری الکترونیکی دانشجویان دوره مجازی دانشگاه الکترونیکی تهران(مهرالبرز و دانشگاه تهران)، با بهره گرفتن از آزمون t یکطرفه……………………………………81
جدول 4-4 : بررسی میزان رضایت تحصیلی دانشجویان دوره مجازی دانشگاه الکترونیکی تهران (مهرالبرز و دانشگاه تهران)، با بهره گرفتن از آزمون t یکطرفه……………………………………………………………82
جدول 4-5 : توصیف میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان دوره مجازی دانشگاه الکترونیکی تهران(مهرالبرز و دانشگاه