2-8-6- روش آموزش برای یادگیری…………………………………………………………………………..55
2-8-7- مراحل آموزش برای یادگیری در حد تسلط……………………………………………………..56 2-9- خانواده الگو های انفرادی ………………………………………………………………………………………..60
2-9-1- روش های آموزش انفرادی…………………………………………………………………………….61
2-9-2- آموزش انفرادی و ویژگی های آن……………………………………………………………………62
2-9-3- آموزش انفرادی بر اساس دیدگاه اسکینر…………………………………………………………..64
2-9-4- آموزش انفرادی بر اساس دیدگاه بلوم………………………………………………………………65
2-9-5- آموزش انفرادی بر اساس دیدگاه کلر………………………………………………………………..66
2-10- روش تدریس یادگری در حد تسلط…………………………………………………………………………68
2-10-1- مراحل اجرای روش تدریس یادگیری در حد تسلط…………………………………………69
2-11- سوابق پژوهشی…………………………………………………………………………………………………….70
2-11-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور……………………………………………………………….70
2-11-2- تحقیقات انجام شده در خارج کشور……………………………………………………………..72
2-12- جمع بندی…………………………………………………………………………………………………………….74
فصل سوم:روش تحقیق
3-1- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………76
3-2- جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………….77
3-3- نمونه آماری و شیوه نمونه گیری………………………………………………………………………………..77
3-4- روش جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………..78
3-5- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………78
فصل چهارم: نتایج
4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….80
4-2- یافته های استنباطی ………………………………………………………………………………………………….86
4-3- فرضیه اصلی اول……………………………………………………………………………………………………86
4-4- فرضیه فرعی دوم…………………………………………………………………………………………………….89
4-5- فرضیه فرعی سوم……………………………………………………………………………………………………91
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..95
5-2- بحث و نتیجهگیری…………………………………………………………………………………………………..97
5-3- فرضیه اول ( روش تدریس جیگ ساو)………………………………………………………………………98
5-4- فرضیه دوم(یادگیری در حد تسلط)……………………………………………………………………………98
5-5- فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………..100
5-6- محدویتهای پژوهش…………………………………………………………………………………………….101
5-7- پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………………………..101
5-8- پیشنهادهای کاربردی………………………………………………………………………………………………101
فهرست منابع
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………104
منابع غیرفارسی……………………………………………………………………………………………………………….106
پیوست ها
پیوست الف
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………..107
فهرست جداول
عنوان صفحه
این مطلب را هم بخوانید :
جدول (4-1) خلاصه نتایج آزمون تی تست گروه های مستقل پیش آزمون و پس آزمون متغیر پیشرفت تحصیلی (روش تدریس جیک ساو فرضیه 1)…………………………………………………………………………………………………………….86
جدول (4-2) نتایج آزمون لون برای بررسی فرض برابری واریانس متغیر پیشرفت تحصیلی روش تدریس جیک ساو………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….87
جدول (4-3) نتایج آزمون کواریانس اثر بخشی روش تدریس جیک ساو بر پیشرفت تحصیلی……………………………88
جدول(4-4) خلاصه نتایج آزمون تی تست گروه های مستقل پیش آزمون و پس آزمون متغیر پیشرفت تحصیلی( در حد تسلط)………………………………………………………………………………………………………………………………………………..89
جدول(4-5) نتایج آزمون لون برای بررسی فرض برابری واریانس متغیر پیشرفت تحصیلی در حد تسلط……………..89
جدول(4-6) نتایج آزمون تحلیل کواریانس اثر بخشی روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………90
جدول (4-7) خلاصه نتایج آزمون تی تست گروه های مستقل پیش آزمون و پس آزمون پیشرفت تحصیلی………….91
جدول(4-8) نتایج آزمون لون برای بررسی فرض برابری واریانس متغیر پیشرفت تحصیلی…………………………………92
جدول(4-9) نتایج آزمون تحلیل کواریانس اثر بخشی روش های تدریس جیگ ساو و در حد تسلط………………………92
.