4-4-1- نتایج برای اندازه متوسط CG.. 68
4-5- مساله در اندازه بزرگ… 71
4-5-1- نتایج برای شبکه SF. 75
4-6- بررسی قابلیت الگوریتم ها 78
فصل 5- نتیجهگیری و تحقیقات آتی.. 81
5-1- جمعبندی و نتیجهگیری.. 82
5-2- پیشنهادها برای کارهای آتی.. 82
فهرست مراجع. 84
پیوست ها… 88
الف- مساله تخصیص سفر. 89
الف-1- توابع جریان ترافیك- زمان سفر. 90
الف-2- تخصیص سفر تعادلی.. 91
ب- روش جستجوی بخشبندی طلایی.. 97
ج- الگوریتم دایسترا 98
چکیده انگلیسی.. 100
فهرست شكلها
شکل 1‑1- اجزای سیستمهای حملونقل.. 6
شکل 1‑2- تصمیمات مورد مطالعه. 9
شکل 3‑1- مدل سازی ریاضی یک معبر ]45[ 38
شکل 3‑2- یک نمودار گردشی برای الگوریتم ژنتیک… 43
شکل 3‑5- یک شبكه نمونه. 49
شکل 3‑6- نمایش كروموزوم شبكه نمونه. 49
شکل 3‑7- شمارهدهی یالهای شبكه نمونه برای گره محور 1. 50
شکل 3‑8- چگونگی اجرای عملگر تقاطع. 50
شکل 4‑1- شبکه کوچک ZY.. 60
شکل 4‑2- جهتدهی بهینه شبکه ZY.. 61
شکل 4‑3- شبکه متوسط TX.. 62
شکل 4‑5- جهتدهی بهینه شبکه متوسط TX.. 63
شکل 4‑7- شبکه متوسط CG.. 65
شکل 4‑8- جهتدهی بهینه شبکه متوسط CG.. 68
شکل 4‑10- شبکه بزرگ SF. 71
شکل 4‑12- جهتدهی بهینه شبکه متوسط SF. 75
شكل 0‑1- نمونهای از یک نمودار تابع زمان سفر (]8[) 90
فهرست جداول
جدول 2‑1- خلاصه مطالعات انجام شده در زمینه MNDP…………………………………….. 26
جدول 2‑1-مقایسه مطالعات تركیبی در RNDP. 36
جدول 4‑1- مسایل آزمایشی و مشخصات آنها 58
جدول 4‑2- مقادیر پارامترهای الگوریتمهای HGA و BA.. 59
جدول 4‑3- ورودی های مساله ZY.. 60
جدول 4‑4- ورودی های مساله TX.. 62
جدول 4‑6- مقادیر خروجی شبکه TX.. 64
جدول 4‑8 – ورودی های مساله CG.. 66
جدول 4‑9- مقادیر خروجی شبکه CG.. 69
این مطلب را هم بخوانید :
جدول 4‑11- ورودی های مساله SF. 72
جدول 4‑13- مقادیر خروجی شبکه SF. 76
جدول 4‑15- خلاصه نتایج محاسباتی.. 78
جدول 4‑18- میزان بهبودظرفیت ذخیره مسایل آزمون. 79
جدول 0‑1- تعدادی از توابع زمان سفر ]9[ 91
چكیده
شبكههای حملونقل شهری را میتوان مجموعه ای از شبكه معابر شهری و شبكههای حملونقل عمومی فعال در آن در نظر گرفت. تصمیمهای مرتبط با طراحی شبكههای حملونقل شهری سلسله مراتبی، تصمیمات