فرضیه اصلی پژوهش……………………………………………………………………………………… ………83
سؤال فرعی اول……………………………………………………………………………………. ……..85
سؤال فرعی دوم……………………………………………………………………………………… ……..86
سؤال فرعی سوم……………………………………………………………………………………………..88
سؤال فرعی چهارم………………………………………………………………………………… ……….90
سؤال فرعی پنجم……………………………………………………………………………………… ……92
سؤال فرعی ششم………………………………………………………………………………… …………95
محدودیتها…………………………………………………………………………………………………..96
پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………..97
فهرست منابع………………………………………………………………………………. …………………99
پیوستها:
الف : پرسشنامه فاصله قدرت
ب : پرسشنامه سنجش سبک رهبری معنوی
چکیده انگلیسی
صفحه عنوان انگلیسی
فهرست جداول و نمودارها
نمودار(2-1) : مدل علی تئوری رهبری معنوی………………………………………………………………………………26
نمودار(2-2) : مدل رهبری معنوی شخصی…………………………………………………………………………………..32
جدول (2-3) :ویژگیهای جوامع با فاصله قدرت کم-زیاد……………………………………………………………..38
جدول (3-1) :توصیف نمونه مورد پژوهش از حیث نوع دانشکده، نوع استخدام، و جنسیت………………..43
جدول (3-2) :عبارات مربوط به فاصله قدرت در پرسشنامه……………………………………………………………45
جدول (3-3) : عبارات مربوط به رهبری معنوی در پرسشنامه…………………………………………………………46
این مطلب را هم بخوانید :
جدول (3-4): تحلیل اکتشافی پرسشنامه فاصله قدرت …………………………………………………………………..47
جدول(3-5) : سوالات پژوهش و آزمون آماری استفاه شده…………………………………………………………..51
جدول (4-1): آمار توصیفی شاخص های فاصله قدرت بر اساس نوع استخدام کارکنان………………………54
جدول(4-2): آمار توصیفی شاخص های فاصله قدرت بر اساس گروههای آموزشی……………………………55
جدول(4-3): آمار توصیفی شاخص های رهبری معنوی بر اساس گروه آموزشی……………………………….56
جدول(4-4): آمار توصیفی شاخص های رهبری معنوی بر اساس نوع استخدام کارکنان………………………57