متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با پیش بینی شاخص های موثر جهت ارزیابی نام تجاری در ...
در این تحقیق به دنبال دستیابی به اهداف زیر هستیم:
هدف آرمانی: اتخاذ تصمیم همواره درست در زمینه ارزیابی نام تجاری
اهداف فرعی:
- بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نامهای تجاری متفاوت
- بررسی نقاط قوت و ضعف در مدلهای موجود برای ارزیابی نام تجاری و انتخاب یک مدل یا ترکیب چند مدل برای انجام ارزیابی نام تجاری در ایران
سوالات تحقیق
- چه عواملی به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارزیابی نام تجاری موثرند و چه رابطهای با یکدیگر دارند؟
-
- چه رابطهای میان بخشهای متفاوت ارزیابی شاخص های موثر بر نام تجاری وجود دارد؟
فرضیات تحقیق
این مطلب را هم بخوانید :