3-3- نتایج فصل …………………………………………………………………………………………………52
فصل چهارم: روش تحقیق، بررسی وضعیت امور مشتركین دیتای شركت مخابرات استان یزد و ارائه مدل جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………54
4-2- هدف و دامنه پژوهش: …………………………………………………………………………………55
4-3- روش های گردآوری داده ها:………………………………………………………………………………56
4-4- جامعه آماری: ……………………………………………………………………………………………..56
4-5- شركت مخابرات استان یزد و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در آن …..57
4-5-1- خط مشی کیفیت شرکت مخابرات استان یزد: ……………………………………………….58
4-5-2- مدیریت ارتباط با مشتری در شركت مخابرات استان یزد ………………………………58
4-5-3- وضعیت فعلی شركت در زمینه ارتباط با مشتری : ………………………………………….60
4-5-4- وضعیت فعلی امور مشتركین دیتای استان یزد ………………………………………………61
4-6- ارائه مدل پیشنهادی جهت پیاده سازی CRM: …………………………………………………..
4-6-1- تکنولوژی: ………………………………………………………………………………………………..62
4-6-2- فرایندها: ………………………………………………………………………………………………….64
4-6-3- عوامل انسانی …………………………………………………………………………………………..65
4-7- مدل مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری …………………………………………………………..68
4-8- نتایج فصل ………………………………………………………………………………………………..68
فصل پنجم: اعتبار سنجی مدل با بهره گرفتن از مطالعه موردی، شبیه سازی مدل در اداره دیتای شركت مخابرات استان یزد و نظر خبرگان
5-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………70
5-2- تكنولوژی ………………………………………………………………………………………………..70
5-3- فرایندها: …………………………………………………………………………………………………72
5-3-1- بازاریابی …………………………………………………………………………………………….72
5-3-2- فروش: ……………………………………………………………………………………………….75
5-3-3- خدمات ……………………………………………………………………………………………… 77
5-4- عوامل انسانی………………………………………………………………………………………… 78
5-4-1- مشتریان……………………………………………………………………………………………… 78
5-4-2- كاركنان …………………………………………………………………………………………….. 80
5-5- نتایج نظر سنجی و ارائه مدل نهایی ………………………………………………………….81
5-6- تعیین اعتبار مدل با بهره گرفتن از نظر خبرگان ………………………………………………..86
5-7- نتایج فصل …………………………………………………………………………………………….90
فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادات
6-1- نتیجهگیری ………………………………………………………………………………………….. 92
6-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی: …………………………………………………………….93
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………. 94
این مطلب را هم بخوانید :
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………96
پیوست
پیوست 1: پرسشنامه تعیین اعتبار مدل ارائه شده جهت مدیریت ارتباط با مشتری در شركت مخابرات……….99
چکیده:
در دنیای پر از رقابت كنونی، مشتری مدیر اصلی هر سازمان بوده و بدون پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری[1]هیچ یک از سازمانها و شركتهای ایرانی قادر به رقابت با همتایان جهانی خود در زمینه جذب و حفظ مشتری نخواهند بود. علیرغم اینكه مدیریت ارتباط با مشتری در شركت مخابرات، خصوصا در امور مشتركین دیتا كه خود متولی فناوری اطلاعات و فراهم كننده ارتباطات سازمانها، شركتها و ارگانهای مختلف