2-6-1انواع سیستمهای پیشنهاددهنده………………………………………………………………….35
2-6-2سیستمهای پیشنهاد دهنده موسیقی……………………………………………………………37
2-7 نتیجه……………………………………………………………………………………………………….38
فصل سوم:روش پیشنهادی
3-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………..40
3-2 تولید مجموعه داده از موسیقی ایرانی…………………………………………………………..41
3-2-1 جمع آوری دادهها و فرا دادهها و پیش پردازش…………………………………………………….41
3-2-2 استخراج ویژگیها………………………………………………………………………………………….42
3-2-3 ویژگیهای مجموعه دادهها……………………………………………………………………………43
3-3 ویژگی Area Method Of Moment of MFCC . ..
3-3-1عملگر Area Method Of Moment . ……………..
3-3-2روش محاسبه Area Method Of Moment of MFCC……………………………..
3-4معرفیمعیار شباهت پروفایل جدید…………………………………………………………………………49
3-4-1 معیار شباهت پروفایل…………………………………………………………………………………….50
3-5برنامه کاربردی پیشنهاددهنده موسیقی……………………………………………………………………52
3-5-1 پیشنهاد دهی بر اساس شباهت موسیقی……………………………………………………..55
3-5-2 پیشنهاد دهی بر اساس شباهت پروفایل……………………………………………………….56
3-6نتیجه…………………………………………………………………………………………………….57
فصل چهارم: ارزیابی
4-1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….59
4-2ارزیابی برتریمجموعه داده تولید شده……………………………………………………………….59
4-3ارزیابیویژگیArea Method Of Moment of MFCC…………………………………………………..
4-3-1ردهبندی سبک………………………………………………………………………………………………61
4-3-2ردهبندی دستگاههای موسیقی سنتی…………………………………………………………..66
4-3-3پیشنهاددهی با بهره گرفتن از ویژگی Area Method Of Moment of MFCC……………………..
4-4ارزیابی معیارشباهتپروفایل……………………………………………………………………………….69
4-5نتیجه…………………………………………………………………………………………………69
این مطلب را هم بخوانید :
فصل پنجم:نتیجه گیری و کارهای آینده
5-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………71
5-2دستاوردهای تحقیق………………………………………………………………………………………72
5-3محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………..73
5-4کارهای آینده……………………………………………………………………………………………73
چکیده: