1-5-3ساختار جلسات نمایش درمانی………………………………………………………..84
6-3ملاحظات اخلاقی……………………………………………………………………………85
7-3روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………….85
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده های آماری
1-4توصیف داده ها……………………………………………………………………………..87
2-4استنباط از داده ها …………………………………………………………………………91
فصل پنجم:بحث وتفسیر
1-5بحث در چهارچوب یافته ها……………………………………………………………95
2-5نتیجه گیری نهایی ……………………………………………………………………….103
3-5محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………….105
4-5پیشنهادات پژوهش………………………………………………………………………..106
فهرست منابع ……………………………………………………………………………………107
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………122
پیوست:
محتوای جلسات نمایش درمانی……………………………………………………………..124
آزمون تولوز- پیرون…………………………………………………………………………..125
خرده آزمون فراخنای توجه مجموعه شناختی- تشخیصی کی……………………..126
فهرست جداول
عنوان ………………………………………………………………………………………….صفحه
جدول1-4 مقایسه میانگین سن در گروه های آزمایش و کنترل ……………………………………….87
جدول 2-4 مقایسه فراوانی سطوح کم توانی ذهنی در گروه های آزمایش و کنترل……………………..87
جدول 3-4مقایسه میانگین فراخنای توجه در آزمون تولوز- پیرون در گروه های آزمایش و کنترل………..88
جدول4-4مقایسه میانگین فراخنای توجه با توجه به آزمون تشخیصی کی در گروه های آزمایش و کنترل .. ……………………………………………………………………………………………………………………...89
جدول 5-4 بررسی نرمالیته متغیرهای پیوسته پژوهش…………………………………………………………91
جدول 6-4 نتایج آزمون تحلیل كوواریانس برای مقایسه میانگین فراخنای توجه (آزمون تولوز-پیرون) گروه های كنترل و آزمایش……………………………………………………………………………………………..92
جدول 7-4 نتایج آزمون تحلیل كوواریانس برای مقایسه میانگین فراخنای توجه (آزمون کی) گروه های كنترل و آزمایش…………………………………………………………………………………………………..92
فهرست نمودارها
عنوان ………………………………………………………………………………………….صفحه
این مطلب را هم بخوانید :
نمودار 1-4 نمایش درصد سطوح کم توانی ذهنی در گروه های آزمایش و کنترل………………………..89
نمودار 2-4نمایش میانگین فراخنای توجه گروه های آزمایش و کنترل در پیش آزمون و پس آزمون آزمون تولوز- پیرون…………………………………………………………………………………………………………….89
نمودار 3-4نمایش میانگین فراخنای توجه گروه های آزمایش و کنترل در پیش آزمون و پس آزمون آزمون تشخیصی کی……………………………………………………………………………………………………………90
1مقدمه