4- 3- حجم نمونه و روش نمونه گیری . 74
5- 3- روش جمعآوری اطلاعات.. 74
6- 3- روایی و پایایی پرسشنامه ها 76
1- 6- 3- روایی پرسشنامه ها 76
2- 6- 3- پایایی پرسشنامه ها 76
7- 3- روش های تجزیه و تحلیل داده های پژوهش… 77
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش
1- 4- مقدمه 81
2- 4- توصیف یافته های تحقیق. 81
3- 4- پیشفرض استفاده از آزمونهای آماری پارامتریک.. 85
4- 4- تجزیه و تحلیل سؤالات پژوهش… 89
فهرست مطالب
عنوان صفحه
5- 4- تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش… 91
فصل پنجم: استنباط و نتیجه گیری
1- 5- مقدمه 105
2- 5- خلاصهی پژوهش… 105
3- 5- نتیجه گیری. 106
4- 5- پیشنهادها 117
1- 4- 5- پیشنهادهای کاربردی. 117
2- 4- 5- پیشنهادهای اجرایی برای تحقیقات آتی. 118
5- 5- محدودیتهای پژوهش… 119
1- 5- 5- محدودیتهای در اختیار یا کنترل محقق: 119
2- 5- 5- محدودیتهایی که کنترل آنها از عهده پژوهشگر خارج است: 119
منابع فارسی. 123
منابع لاتین. 128
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (1-2): رویکردهای مدیریت استعداد (به نقل از هارتمن،فیشر و چوبر، 2010) 36
جدول (1-3): فراوانی جامعهی آماری به تفکیک جنسیت.. 74
جدول (2-3): حجم نمونه پژوهش یه تفکیک جنسیت.. 74
جدول (3-3): توزیع سوالات پرسشنامهی مدیریت استعداد 75
جدول (4-3): توزیع سوالات پرسشنامهی یادگیری سازمانی. 75
جدول (5-3): اطلاعات مربوط به پایایی ابزار گردآوری داده ها (پرسشنامهها) 77
جدول 1-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: 81
جدول2-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ سن: 82
جدول3-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: 83
جدول4-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه کارکنان به لحاظ سابقه خدمت: 84
جدول5-4- نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها 86
جدول6-4- بررسی میزان کاربست مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمونt یکطرفه 89
جدول7-4- بررسی میزان یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمونt یکطرفه 90
جدول 8-4- بررسی رابطه مدیریت استعداد و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: 91
جدول 9-4- بررسی رابطه مؤلفه نظام جذب استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: 92
جدول 10-4- بررسی رابطه مؤلفه انتخاب استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: 92
جدول 12-4- بررسی رابطه مؤلفه نظام حفظ استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: 93
جدول 13-4- بررسی رابطه مؤلفه نظام بکارگیری استعدادها و یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: 94
جدول 14-4- نتایج تحلیل رگرسیون چندمتغیره تاثیر مؤلفه های مدیریت استعداد بر یادگیری سازمانی دانشگاه بوعلیسینا 95
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 15-4- ضرایب همبستگی بین مؤلفه های مدیریت استعداد و مؤلفه های یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلیسینا 96
جدول16-4- مقایسه میانگین وضعیت مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلی سینا از دیدگاه کارکنان زن و مرد: 97
جدول17-4- مقایسه میزان مدیریت استعداد از دیدگاه کارکنان به لحاظ سن، سنوات خدمت و میزان تحصیلات با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: 98
جدول18-4- مقایسه میزان مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلیسینا از دیدگاه کارکنان به لحاظ سابقه خدمت آنها با بهره گرفتن از آزمون توکی: 99
جدول19-4- مقایسه میزان مدیریت استعداد در دانشگاه بوعلیسینا از دیدگاه کارکنان به لحاظ میزان تحصیلات آنها با بهره گرفتن از آزمون توکی: 99
جدول20-4- مقایسه میانگین وضعیت یادگیری سازمانی در دانشگاه بوعلی سینا از دیدگاه کارکنان زن و مرد: 100
جدول21-4- مقایسه میزان یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان به لحاظ سن، سنوات خدمت و میزان تحصیلات با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: 101
فهرست اشکال
این مطلب را هم بخوانید :
عنوان صفحه
شکل (1-1): مدل نظری تحقیق.. 7
شکل (1-2): مدل پنج عاملی فیلیپس و راپر (2009) 31
شکل (2-2): مدل نظری کالینگز و ملاهی (2009) 32
شکل (3-2): مدل توسعه، بکارگیریرابطه دلیت) 2007( 34
شکل (4-2): مدل نظری مدیریت استعداد در صنعت نفت، رضائیان و سلطانی (1388) 34
شکل (5-2): مدل یادگیری سازمانی هابر (1991) 49
شکل (6-2): مدل یادگیری سطح سازمانی کارل و کنت (1994) 51
شکل (7-2): قابلیت یادگیری سازمانی جهت تولید ایده، یانگ و پاوید. 52
فهرست نمودارها