2-3-4- مدل های توانمند سازی.. 44
2-3-5- ابعاد و ویژگی های افراد توانمندی.. 50
2-3-5-1- احساس شایستگی (خود اثر بخشی). 50
2-3-5-2- احساس خود سامانی.. 51
2-3-5-3- پذیرفتن شخصی نتیجه. 52
2-3-5-4- معنی دار بودن. 53
2-3-5-5- اعتماد. 54
2-3-6- عوامل مؤثر بر احساس توانمندی افراد. 55
2-4- پیشینه تجربی تحقیق.. 57
2-4-1- پیشینه داخلی تحقیق.. 57
2-4-2- پیشینه خارجی تحقیق.. 59
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه. 61
3-2- روش تحقیق.. 62
3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات… 62
3-4- مدل مفهومی تحقیق.. 64
3-5- روایی وپایایی پرسشنامه تحقیق.. 64
3-6- مقیاس اندازه گیری.. 66
3-7- جامعه و نمونه آماری تحقیق.. 66
3-8- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات… 67
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 70
4-2- بخش تحلیل استنباطی تحقیق.. .70
4-3- اولویت بندی تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر ابعاد توانمندسازی دانش آموزان 71
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه. 79
این مطلب را هم بخوانید :
5-2- نتایج تحقیق.. 79
5-3- پیشنهادات تحقیق.. 82
5-3-1- پیشنهادات اجرایی.. 82
5-3-2- پیشنهادات پژهشی تحقیقی.. 83
5-4- محدودیتهای تحقیق.. 84
فهرست منابع و مأخذ. 85
منابع فارسی.. 85
منابع انگلیسی.. 86