3-12 تعیین پایایی (قابلیت اعتمادپرسشنامه)……………………………………………………………………..51
3-12-1 محاسبه آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………..52
3-13 روش های تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………….52
3-13-1 تحلیل توصیفی ………………………………………………………………………………………………52
3-13-2تحلیل استنباطی ………………………………………………………………………………………………53
3-13-3 تشریح روش های تحلیلی استفاده شده…………………………………………………………………..53
3-13-3-1 آزمون کولموگروف – اسمیرنوف…………………………………………………………………53
3-13-3-2 آزمون لون…………………………………………………………………………………………………53
3-13-3-3 تحلیل واریانس…………………………………………………………………………………………..54
3-13-3-3-1تحلیل واریانس یک راهه ………………………………………………………………………….55
3-13-3-4 رگرسیون چندمتغیره…………………………………………………………………………………….55
3-14 خلاصه فصل سوم ………………………………………………………………………………………………56
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..58
4-2آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………..58
4-2-1جنسیت …………………………………………………………………………………………………………….59
4-2-2 سن………………………………………………………………………………………………………………….59
4-2-3 تحصیلات………………………………………………………………………………………………………….60
4-3 بررسی وضعیت ارزش برند در بازار پوشاک کرمان… ………………………………………………….61
4-4 بررسی وضعیت وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان………………………………………………………………………………………………………………………….64
4-5آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………..67
4-5-1 تحلیل واریانس یک طرفه …………………………………………………………………………………….67
4-5-1-1 فرضیه 1:ارزش برند مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است ………………………………………………………………………………72
4-5-1-2 فرضیه 2:وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است……………………………………………………………………………………..77
4-5-1-3 فرضیه 3 .تاثیر ارزش برند روی وفاداری مصرف کنندگان تحت تاثیر کانال های متنوع نیست…………………………………………………………………………………………………………………….77
4-6 سایر یافته ها …………………………………………………………………………………………………………..84
4-7 خلاصه فصل چهارم ………………………………………………………………………………………………..85
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..87
5-2 بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………….87
5-3 نتایج و کاربردها…………………………………………………………………………………………………….91
5-4 پیشنهادات برای مطالعات آتی……………………………………………………………………………………94
5-5 محدودیت ها یی تحقیق …………………………………………………………………………………………94
5-6 خلاصه فصل 5 ………………………………………………………………………………………………………95
منابع…………………………………………………………………………………………………………………………….96
فارسی………………………………………………………………………………………………………………………….96
لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………..98
پیوست ………………………………………………………………………………………………………………………100
این مطلب را هم بخوانید :
چکیده:
هدف تحقیق حاضر بررسی ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس و کانالهای توزیع موجود برای نام های تجاری لوکس (از قبیل بوتیک ها ،مراکزخرید ،فروشگاه های اینترنتی ،نمایندگی ها ) می باشد .جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف کنندگان 39-19 ساله در شهرکرمان می باشد که پوشاک مارکدار مصرف می کنند. 200 پرسشنامه به روش گلوله برفی بین مصرف کنندگان توزیع شد و 114 پرسشنامه جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات بکاربرده شد.تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق با بهره گرفتن از Anova ، Duncan وتحلیلرگرسیون خطی چندگانه صورت گرفت. وقتی ارزش های برند برای هر مورد از کانال های متنوع بررسی می کنیم ، مشارکت -کنندگان ارزش های برند را به طور متفاوتی ارزیابی می کنند که به نوع کانال توزیع بستگی دارد. مشارکت کنندگان تفاوت معنی داری در زمینه وفاداری برند در نتیجه خرید از کانال های متنوع نشان ندادند . وقتی تاثیر ارزش برند روی وفاداری مصرف کنندگان بررسی شد ، ارزش های برند که وفاداری مصرف کنندگان تحت تاثیر می گذارند بستگی به نوع کانال توزیع دارند. همچنین این تحقیق کانال های توزیع احتمالی برای نام های تجاری لوکس که می توانند در بازار پوشاک کرمان موفق باشند را پیشنهاد می کند.
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه