2-2-4-2-7.منتشر كردن…………………………………………………………………………………………………………………………. 45
2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………….. 45
2-2-4-4.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان…………………………………………………………………….. 46
2-2-5.برنامهریزی استراتژیک مدیریت بازار…………………………………………………………………………………………….. 47
2-2-5-1.طراحی سیستم………………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-5-1-1. جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………. 48
2-2-5-1-2.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان)……………………………………………………………………… 48
2-2-5-1-3.جمع آوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا……………………………………………………………………………….. 49
2-2-5-2.بررسی رفتار مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-5-2-1.آنالیز رفتار……………………………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-5-2-2.تجزیه و تحلیل و طبقهبندی اطلاعات…………………………………………………………………………………… 50
2-2-5-2-3.کاربردهای محصول……………………………………………………………………………………………………………… 52
2-2-5-2-4.شناخت استراتژی قیمتگذاری برای محصولات و خدمات…………………………………………………… 53
2-2-6.تحول مدیریت دربازاریابی…………………………………………………………………………………………………………….. 53
2-2-6-1.کسب و کارهای کوچک…………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-6-2.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند………………………………………………………………………………………………………. 55
2-2-7.ده فرمان بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7-1.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری………………………………………………………………. 58
2-2-7-2.آشنایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 58
2-2-7-3.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان……………………………………………………………. 58
2-2-7-4.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید………………………………………………………………………………………… 59
2-2-7-2.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)…………………………………………………………………………………………….. 60
2-2-8. خلق و تبادل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 61
2-2-8-1.خلق اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………… 61
2-2-8-2.توزیع وتبادل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 61
2-2-8-3.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………………………………….. 62
2-2-8-4.رقیب گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………… 63
2-2-9.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن………………………………………………………………………………………. 64
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-2-10.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان………………………….. ……………………………………………………………………. 64
2-2-11.هفت گناه کبیره در بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 66
2-2-11-1. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات………………………………………………………………………………………….. 66
2-2-11-2. اشتباه در شناسایی بازار هدف…………………………………………………………………………………………………. 66
2-2-11-3. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان………………………………………………………… 66
2-2-11-4. همسو نکردن ارتباطات………………………………………………………………………………………………………….. 66
2-2-11-5. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما……………………………………………………………… 67
2-2-11-6. فقدان شکیبایی………………………………………………………………………………………………………………………. 67
2-2-11-7. فقدان یک طرح مدون……………………………………………………………………………………………………………. 67
2-3.پیشینه تحقیقاتی………………………………………………………………………………………………………………………………… 68
2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………… 68
2-3-2.پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….. 71
فصل سوم : روش تحقیق
3-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 75
3-2.روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 75
3-3.طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………. 75
3-4.جامعه آماری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 76
3-5.واحد تجزیه و تحلیل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 76
3-6. حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 76
3-7.شیوهی نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-8.قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 77
3-8-1.قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………………………. 77
3-8-2.قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77
3-8-3.قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77
3-9.روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………… 77
3-10.ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 78
3-10-1.پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ…………………………………………………………………………………………………. 78
3-10-1-1.روایی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79
3-10-1-2.پایایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 79
فهرست مطالب
این مطلب را هم بخوانید :
عنوان صفحه
3-10-2.پرسشنامه هوش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………. 79
3-10-3.پرسشنامه میزان توفیق در تجارت………………………………………………………………………………………………… 80
3-10-4.روایی آزمونهای محقق ساخته……………………………………………………………………………………………………. 80
3-10-5.پایایی پرسشنامههای محقق ساخته……………………………………………………………………………………………….. 81
3-11.طرز طبقه بندی متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………… 81
3-12.روشهای آماری……………………………………………………………………………………………………………………………… 81
3-13.روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………. 82
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها(اطلاعات)
4-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 84
4-2.یافته های توصیفی(جمعیتشناختی)……………………………………………………………………………………………………. 85
4-3.نتایج به دست آمده از سنجش متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………. 91
4-4.یافته های استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………… 98
4-4-1. بررسی توزیع به هنجار و نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق………………………….. 98
4-4-2.آزمون فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 99
فصل پنجم: استنتاج و نتیجه گیری
5-1.بحث………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 110