- نقش هدفگذاری در ارتقاء و بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………..41
- استقرار مدیریت عملكرد در بهبود و ارتقاء عملكرد……………………………………………………………………………………………….42
- شاخصهای اندازهگیری عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………..45
- چالشها و موانع بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………….49
- اصول و چارچوب عملكرد در ابعاد سازمانها………………………………………………………………………………………………………..51
- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..53
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..59
- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………..59
- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………59
- حجم نمونه و روش نمونهگیری……………………………………………………………………………………………60
- روش و ابزار جمع آوری دادهها……………………………………………………………………………………60
- روش تجزیه و تحلیل دادهها …………………………………………………………………………………………..61
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
- مقدمه………………………………………………………………………………………………61
- دادههای اولیة مربوط به جامعه مورد مطالعه………………………………………………………………….62
- تجـزیه و تحلیل استنباطی دادههای آماری (آزمون فرضیههای تحقیق)………………………….71
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………79
- نتیجهگیری ……………………………………………………………………………………………………79
-
- پیشنهادات …………………………………………………………………………………80
-پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق………………………………………………………………….80
- – محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………….82
- پیشنهادات برای محققین بعدی………………………………………………………………………………83
منابع و مأخذ…………………………………………………………………………………………….84
پیوست…………………………………………………………………………………………………………….
چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………….
چـکیده
تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر سرمایة فكری بر عملكرد شعب بانكهای استان گیلان انجام پذیرفته است. روش انجام پژوهش توصیفی از نوع توصیفی ـ همبستگی بوده كه در این راستا فرضیههایی به صورت زیر تدوین گردید؛
فرضیه اصلی:
این مطلب را هم بخوانید :
بین سرمایة فكری و عملكرد شعب بانكهای استان گیلان رابطة معنیداری وجود دارد.
فرضیههای فرعی:
- بین سرمایة ساختاری و عملكرد شعب بانكهای استان گیلان رابطة معنیداری وجود دارد.
- بین سرمایة انسانی و عملكرد شعب بانكهای استان گیلان رابطة معنیداری وجود دارد.
- بین سرمایة مشتری (رابطهای) و عملكرد شعب بانكهای استان گیلان رابطة معنیداری وجود دارد.
جامعه آماری این تحقیق شامل کلیة شعب بانكهای استان گیلان بوده كه نمونهای به حجم 150 شعبه مطابق فرمول كوكران انتخاب و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت كه نتایج حاصل از تحلیل همبستگی و الگوی معادلات ساختاری بین متغیرهای تحقیق نشان داد كه بین سرمایة فكری (سرمایة ساختاری، سرمایة انسانی و سرمایة مشتری (رابطهای)) و عملكرد شعب بانكهای استان گیلان رابطة معنیداری وجود دارد.
واژههای كلیدی: سرمایة انسانی، سرمایة مشتری (رابطهای)، سرمایة ساختار، عملكرد