2-14-3.ارگونومی سخت افزار 43
2-14-4.ارگونومی محیطی 43
2-14-5.ارگونومی شناختی (نرم افزار) . 43
2-14-6.ماكرو ارگونومی .. . 44
2-14-7.ماكروارگونومی و ساختار سازمان .. 44
2-14-8.ارگونومی و كیفیت .. . 47
2-15.ارگونومی مشاركتی . .. 48
2-16.شاخه های دانش ارگونومی . .. 50
2-17.چگونگی اجرای ارگونومی 52
2-18. طراحی یک پست كار .. 54
2-19.نگرش حرفه ای .. 57
2-20.تأثیر نگرش حرفه ای بر عملكرد دبیران 59
2-20-1. تدریس به منزله مؤلفه ای هنری .. 64
2-20-2. تقویت ویژگی پژوهندگی در معلم . 67
2-20-3. توجه به تربیت، آموزش و بازآموزی معلم 68
2-21. انواع آموزش در توسعه استانداردهای آموزشی و نگرش حرفه ای معلمان .. ……… 71
ب:پیشینه و مدل تحلیلی تحقیق . 73
2-1.پیشینه داخلی .. 73
2-2.پیشینه خارجی 74
2-3.مدل تحلیلی تحقیق بر اساس فرضیات . .. .. 77
2-4.مدل تحلیلی تحقیق بر اساس متغیر های میانجی .…………………………………………………………78
فصل سوم:
روش تحقیق
مقدمه ….. 80
3-1.روش تحقیق 80
3-2.جامعه آماری 81
3-3.نمونه آماری … 81
3-4.ابزار و روش های جمع آوری اطلاعا . 82
3-4-1.پرسشنامه .. 82
3-4-2روایایی و پاپایی پرسشنامه ها 84
3-5-. روش تجزیه و تحلیل دادهها و آزمونهای آماری مورد استفاده 84
1-3-5. شیوه تحلیل داد ه ها .. 84
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه: .. .. …… 87
4-1.آمار توصیفی .. .. 87
4-2.آمار استنباطی .. .99
فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری
مقدم………………………………………………………………………………………………..109
این مطلب را هم بخوانید :
5-1.نتیجه گیری . . 109
5-2.بحث وبرسی……………………………………………………………………………………110
5-3.پیشنهادات كلی. .. .. ..112
5-4.پیشنهادات برای تحقیقات آتی . . .. ..115
5-5.محدودیتها .. . 116
منابع و مراجع: .. . . 118
مقالات ،نشریات،پایان نامه ها……………….. 124
منابع لاتین……………………………………………………………………………………………………………………..128
پیوستها (پرسشنامه ها)