فصل سوم: روش تحقیق.. 46
1-3. مقدمه. 47
2-3. روش تحقیق.. 47
3-3. شناسایی و ارزیابی شاخص ها 48
4-3. جامعه و نمونه آماری.. 48
5-3. مراحل اجرای تحقیق.. 48
6-3. ابزار اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات.. 51
1-6-3. نرم افزارهای مورد استفاده : 51
2-6-3. معرفی پرسشنامه. 51
3-6-3 . آزمونها و تگنیک های آماری.. 52
4-6-3. روایی و پایایی پرسشنامه. 52
7-3. روایی/ اعتبار : 52
8-3. پایایی: 52
9-3. آزمون میانگین T-Student…………………………………………………………………………53
10-3. یکپارچگی داده ها 54
فصل چهارم: 56
1-4. مقدمه. 57
2-4. چشم انداز. 57
3-4. تحلیل ذینفعان.. 58
1-3-4. ذینفعان داخلی.. 58
2-3-4. ذینفعان خارجی.. 58
4-4. بیانیه ماموریت… 58
5-4. ارزش های محوری.. 59
1-5-4. پاسداری از اصول و ارزش های اسلامی از طریق.. 59
2-5-4. تعهد به پیشرفت دانشگاه و کشور با اعتقاد به : 59
6-4. تعیین عناصر راهبردی.. 60
1-6-4. زمینه ها و حوزه های مورد نظر در اهداف.. 60
7-4. اهداف کلان کیفی.. 60
1-7-4. اهداف کلان بخش آموزش… 60
2-7-4. اهداف کلان بخش پژوهش…. 60
3-7-4. اهداف کلان بخش مالی.. 61
8-4. تعیین جنبه های مدل ارزیابی امتیاز کارت متوازن : 61
1-8-4. فراگیران.. 62
2-8-4. مالی.. 62
3-8-4. فرایند داخلی: 62
4-8-4. رشد و نوآوری: 62
9-4. عوامل حیاتی موفقیت… 63
10-4. تعیین موقعیت راهبردی با توجه به ماتریس (SWOT): 65
1-10-4. بررسی عوامل استراتژیک داخلی و خارجی : 65
2-10-4. ماتریس تحلیل نقاط ضعف، قوت، فرصت و تهدید : 73
11-4. تدوین شاخص ها از چهار منظر مالی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی.. 75
12-4. استخراج سنجه های عملکرد : 80
1-12-4. شاخص های کلیدی عملکرد، شاخص های عملکردی، شاخص های نتیجه و شاخص های کلیدی نتیجه 80
13-4. ایجاد داشبوردهای مدیریتی.. 84
1-13-4. داشبوردهای مربوط به شاخص ها 84
2-13-4. داشبوردهای مربوط به شاخص های مالی.. 85
3-13-4. داشبوردهای مربوط به شاخص های آموزشی.. 86
4-13- 4. داشبوردهای مربوط به شاخص های حوزه پژوهشی.. 89
14-4. داشبوردهای مربوط به BSC سازمان.. 91
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 93
1-5. مقدمه. 94
2-5. نتایج.. 94
3-5. استراتژی و راهكار كاهش…. 95
1-3-5. استراتژی و راهکار رسوخ در بازار. 96
2-3-5. استراتژی و راهکارها توسعه محصول.. 96
3-3-5. استراتژی و راهکار مشارکت… 96
4-3-5. استراتژی و راهكار تنوع همگون.. 97
4-5. همسویی ابعاد نقشه راهبرد با راهبرد سازمان.. 97
5-5. محدودیت تحقیق.. 99
6-5. پیشنهادها 99
منابع و مراجع: 101
منابع فارسی : 101
منابع انگلیسی.. 103
پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………107
فهرست شکلها و نمودارها
نمودار 1-1: نمودار مراحل تحقیق.. 11
شکل 2-1. رابطه بین مدیریت عملکرد و اندازهگیری عملکرد (May Leen Yu et al.,2009) 24
نمودار 1-2 : جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرایند توسعه منابع انسانی سازمان.. 29
شکل 2-2 بخشهای سه گانه مدیریت راهبردی ]23[ 31
شكل 3- 2 الگوی مدیریت راهبردی فردآر. دیوید2004 ]24[ 32
شکل 4-2 چارچوب تحلیل SWOT. 33
شکل 1-3 :سفری از ماموریت و چشم انداز ارزیابی عملکرد (David Parmeenter, 2007) 49
شکل 2-3 نقشه استراتژی (Kaplan and Norton, 2004) 50
شکل 3-3 مراحل پیاده سازی داشبورد مدیریت… 55
شکل 1-4. نمودار چشم انداز استراتژی.. 62
شکل 2-4. ماتریس 2: موقعیت استراتژیک دانشگاه قم.. 73
شکل 3-4 (الف، ب، ج) شاخص های مالی.. 86
این مطلب را هم بخوانید :
شکل 4-4 (الف، ب، ج، چ) شاخص های حوزه پژوهشی.. 88
شکل 5-4 (الف، ب، ج، چ،) شاخص های حوزه آموزشی.. 91
شکل 6-4 شاخص های BSC سازمان.. 92
شکل 1-5. نمودار علت و معلومی همسویی دارایی های نا مشهود با اهداف سازمانی.. 98
فهرست جداول
جدول 1-3. نمونه ای از پرسشنامه های طراحی شده. 52
جدول1-4. عوامل حیاتی موفقیت سازمانی.. 64
جدول 2-4. ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) 68
جدول 3-4. ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) 71
جدول 4-4. ماتریس تهدیدات، فرصت ها، نقاط قوت و نقاط ضعف… 74
جدول5-4: شاخص های گروه مالی.. 76
جدول6-4: شاخص های گروه پژوهش و فنآوری.. 77
جدول7-4: شاخص های گروه آموزشی و اجرایی.. 78
جدول8-4: شاخص ها و ارتباط آن با وجوه BSC.. 81
1-1 مقدمه: