3-9-4- تحلیل شکاف… 55
3-9-5- شکاف کفایت خدمات… 56
3-9-6- شکاف برتری خدمات… 56
عنوان صفحه
فصل چهارم : یافته های پژوهش
4-1-مقدمه. 58
4-2-وضعیت “سطح حداقل انتظارات کاربران” در هر یک از ابعاد لیب کوال.. 58
4-3-وضعیت “سطح موجود خدمات ” در هر یک از ابعاد لیب کوال.. 61
4-4-وضعیت “سطح حداکثر انتظارات کاربران” در هر یک از ابعاد لیب کوال.. 64
4-5- بررسی شکاف میان وضع موجود خدمات و حداقل انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره 67
4-6- بررسی شکاف میان وضع موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره 69
4-7-مقایسه وضع موجود خدمات و حداقل انتظارات کاربران از خدمات… 73
4-8-مقایسه وضع موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران از خدمات… 77
4-9-رتبه بندی کتابخانه های مورد بررسی براساس کیفیت خدمات ارائه شده 80
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1-مقدمه. 83
5-2-پاسخ به پرسش های پژوهش…. 83
5-2-1- پرسش اول: وضعیت سطح حداقل انتظارات کاربران در هر یک از ابعاد لیب کوال چگونه است؟ 83
عنوان صفحه
5-2-2- پرسش دوم: وضعیت سطح موجود خدمات در هر یک از ابعاد لیب کوال چگونه است؟ 85
5-2-3- پرسش سوم پژوهش: وضعیت سطح حداکثر انتظارات کاربران در هر یک از ابعاد لیب کوال چگونه است؟ 86
5-2-4- پرسش چهارم پژوهش: شکاف میان وضع موجود ارائه خدمات و حداقل انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره چه قدر است؟. 87
5-2-5- پرسش پنجم پژوهش: شکاف میان وضع موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران در سطح هر بعد و هر گزاره چه قدر است؟. 89
5-2-6 پرسش ششم پژوهش: آیا تفاوت معناداری بین سطح موجود خدمات و حداقل انتظارات کاربران از خدمات وجود دارد؟ 90
5-2-7- پرسش هفتم پژوهش: آیا تفاوت معناداری بین سطح موجود ارائه خدمات و حداکثر انتظارات کاربران از خدمات وجود دارد؟ 92
5-2-8- پرسش هشتم پژوهش: رتبه بندی کتابخانه های مورد بررسی براساس کیفیت خدمات ارائه شده چگونه است؟ 93
5-3-نتیجه گیری.. 94
5-4-پیشنهادهای پژوهش…. 96
5-4-1- پیشنهادهای اجرایی برای بهبود کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاه شیراز ………………………………………………………………………………………………………………….96
5-4-2- پیشنهادها برای پژوهش های آینده 99
عنوان صفحه
فهرست منابع و مـآخذ
منابع فارسی… 100
منابع انگلیسی… 106
پیوست………………………………………………………………………………………………………………112
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول3-1. محاسبه حجم نمونه برای هر کتابخانه. 50
جدول3- 2. توزیع فراوانی و درصد جنسیت افراد. 50
جدول3- 3. توزیع فراوانی و درصد مقطع تحصیلی افراد 51
جدول 3-4. توزیع دفعات استفاده از خدمات… 51
جدول 4-1سطح حداقل انتظارات در بعد تاثیرخدمات……………………………………………………..69
جدول4- 2 سطح حداقل انتظارت در بعد کنترل اطلاعات 60
جدول 4-3. سطح حداقل انتظارات در بعد کتابخانه به عنوان مکان 60
جدول4- 4. سطح موجود خدمات در بعد تاثیر خدمات 62
جدول4- 5. سطح موجود خدمات در بعد کنترل اطلاعات 63
جدول4- 6. سطح موجود خدمات در بعد کتابخانه به عنوان مکان 63
جدول4- 7. وضعیت سطح حداکثر انتظارات در بعد تاثیر خدمات 65
جدول4- 8. وضعیت سطح حداکثر انتظارات در بعد کنترل اطلاعات 66
جدول4- 9. سطح حداکثر انتظارات در بعد کتابخانه به عنوان مکان 66
جدول 4-10 . محاسبه شکاف کفایت در سطح هر بعد با بهره گرفتن از تحلیل شکاف 67
جدول 4-11. بررسی شکاف کفایت در سطح گزاره ها ی لیب کوال 68
جدول4- 12. محاسبه شکاف برتری در سطح هر بعد با بهره گرفتن از تحلیل شکاف 70
جدول4- 13. بررسی شکاف برتری خدمات در سطح گزاره ها ی لیب کوال 71
جدول4- 14. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران از خدمات و وضع موجود خدمات 73
این مطلب را هم بخوانید :
جدول4- 15. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در هر بعد مدل لیب کوال 74
عنوان صفحه
جدول4- 16. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در هر یک از گزاره های بعد تاثیر خدمات 75
جدول4- 17. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در گزاره های بعد کنترل اطلاعات 76
جدول 4-18. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران درگزاره های بعد کتابخانه به عنوان مکان 76
جدول4- 19. مقایسه سطوح انتظارات کاربران با آزمون ویلکاکسون از نظر کل خدمات 77
جدول4- 20. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در هر بعد مدل لیب کوال 78
جدول4- 21. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در هر یک از گزاره های بعد تاثیر خدمات 78
جدول4- 22. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در هر یک از گزاره های بعد کنترل اطلاعات 79
جدول 4-23. نتایج آزمون ویلکاکسون برای مقایسه سطوح انتظارات کاربران در هر یک از گزاره های بعد کتابخانه به عنوان مکان 80
جدول4- 24. نتیجه آزمون کروسکال والیس…. 81
شکل 2-1………………………………………………………………………………………………………………………….. .27
شکل 4-1…………………………………………………………………………………………………………………………. 82