4-2-4- توزیع پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی ………………………………………………………………………………………. 72
4-2-5- توزیع پاسخگویان بر حسب حدود درآمد ماهیانه خانوار ……………………………………………………………………. 72
فهرست مطالب
عنوان صفحه
4-2-6- شاخصهای پراکندگی اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر ……………………………………………………………………74
4-2-7- توزیع ابعاد اثر بخشی امر به معروف و نهی از منکر بر وضعیت پوشش و رفتار………………………………………….. 75
4-2-8- توزیع پاسخگویان بر حسب احساس امنیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف………………….. 77
4-2-9- شاخصهای پراکندگی مقبولیت آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف…………………………………………………78
4-2-10-توزیع ابعاد اثر بخش بر امر به معروف و نهی از منکر ……………………………………………………………………………… 79
4-2-11-شاخصهای نوع الفاظ آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر …………………………………….80
4-2-12-شاخص الفاظ آمر و ناهی جهت اثر بخشی امر به معروف ………………………………………………………………………… 81
4-2-13-شاخصهای پراکندگی نحوه بیان امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف …………………………………………….. 82
4-2-14-توزیع پاسخ پاسخگویان به گویه های شاخص تاثیر نحوه بیان امر ونهی …………………………………………………. 83
4-2-15- شاخصهای پراکندگی خصوصیات آمر و ناهی جهت اثربخشی امر به معروف ……………………………………… 85
4-2-16- شاخص های خصوصیات آمر و ناهی ………………………………………………………………………………………………………. 85
4-2-17- شاخصهای پراکندگی روش های امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف …………………………………………. 86
-2-18- شاخص روش های امر به معروف و و نهی از منکر ……………………………………………………………………………………86
4-2-19- شاخصهای پراکندگی شرایط پیرامونی امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف ……………………………….. 88
4-2-20- شاخصهای شرایط پیرامونی امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر………………………….. 89
4-2-21- شاخصهای پراکندگی نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امر به معروف جهت اثربخشی امر به معروف ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 90
4-2-22- شاخصهای نحوه عملکرد نیروهای مرتبط با امر به معروف جهت اثربخشی امر به معروف…………………….. 91
4-2-24-شاخص های اعتقادات مخاطب امربه معروف و نهی از منکر نسبت به امر به معروف و نهی از منکر………… 93
4-2-25- شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف ………………………………….. 94
4-2-25- شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف……………………………………. 95
4-2-26- شاخصهای پراکندگی آسیبهای معرفتی ……………………………………………………………………………………………… 96
4-2-27- شاخصهای آسیبهای معرفتی……………………………………………………………………………………………………………….. 97
4-2-28- شاخصهای پراکندگی آسیبهای روشی ……………………………………………………………………………………………….. 99
4-2-29- شاخصهای آسیبهای روشی ………………………………………………………………………………………………………………. 100
4-3- آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 103
4-3-1- آزمون فرضیات پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………….. 103
4-3-1- 1- آزمون فرضیه اول ……………………………………………………………………………………………………………………………… 103
4-3-1- 2- آزمون فرضیه دوم ……………………………………………………………………………………………………………………………… 104
فهرست مطالب
عنوان صفحه
4-3-1- 3- آزمون فرضیه سوم …………………………………………………………………………………………………………………… 105
4-3-1- 4- آزمون فرضیه چهارم ………………………………………………………………………………………………………………… 106
4-3-1- 6- آزمون فرضیه ششم ………………………………………………………………………………………………………………….. 107
4-3-1- 6- آزمون فرضیه ششم ……………………………………………………………………………………………………………………108
4-3-1- 7- آزمون فرضیه هفتم ………………………………………………………………………………………………………………….. 109
4-3-1-8- آزمون فرضیه هشتم …………………………………………………………………………………………………………………. 110
4-3-1-9- آزمون فرضیه نهم ……………………………………………………………………………………………………………………… 111
2-3-1-10- آزمون فرضیه دهم ………………………………………………………………………………………………………………….. 112
4-3-2- تحلیل رگرسیونی ………………………………………………………………………………………………………………………….. 113
4-4- برخی مسائل و شبهات …………………………………………………………………………………………………………………………..115
4-4-1- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب از اولویتهای
جامعه خارج است ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 115
4-4-2- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه پوشش و نحوه حضور در جامعه شخصی است و از حیطه ی
امر و نهی خارج است ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 116
4-4-3- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه آنچه در قرآن واجب است خمار (پوشیدن روسری) است نه
پوشیدن کامل مو ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 117
4-4-4- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه اصل در حجاب حفظ کرامت زنان است و حفظ کرامت
با زور نمیشود……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 118
4-4-5- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه وضعیت پوشش جامعه مناسب است و امر و نهی ضرورتی
ندارد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 119
4-4-6- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب سبب پوشیدن زیباییها و بالا رفتن سن ازدواج میشود
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 120
این مطلب را هم بخوانید :
4-4-7- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه باید پذیرفت همه چیز در حال تغییر است بعد از 14700 سال
نوع پوشش تغییر می کند ……………………………………………………………………………………………………………………………… 121
4-4-8- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه استفاده از جلباب(چادر و پوشش کامل) بر همه واجب نبوده
و توصیه است ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….122
4-4-9- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه دستوری بر حجاب دخترها در قرآن نیامده ……………………………. 123
4-4-10- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه در قرآن اول به مردان سفارش شده نگاهشان را حفظ کنند
بعد به زنان، بهتر است ابتدا مردها از لحاظ کنترل میل جنسی قوی شوند ………………………………………………. 124
فهرست مطالب
عنوان صفحه
4-4-11- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب نسبی و عرفی است در هر زمان و مکان نوع پوشش
متفاوت است ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 125
4-4-12- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب حق (اختیاری) است نه تکلیف(واجب……………………………. 126
4-4-13- توزیع پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب عفت نمیآورد ولی عفت حجاب میآورد، اندیشه