- تعیین میزان تاثیر قیمت بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر قیمت بر كیف ادراك شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر قیمت بر آگاهی از برند.
گروه ج :
- تعیین میزان تاثیر توزیع بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر توزیع بر كیف ادراك شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر توزیع بر آگاهی از برند.
گروه د :
- تعیین میزان تاثیر فعالیتهای پیشبردی بر وفاداری به برند.
- تعیین میزان تاثیر فعالیتهای پیشبردی بر كیفیت ادراك شده از برند.
- تعیین میزان تاثیر فعالیتهای پیشبردی بر آگاهی از برند.
-
گروه ه :
- تعیین میزان تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند .
- تعیین میزان تاثیر كیفیت ادراك شده از برند بر ارزش ویژه برند .
- تعیین میزان تاثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند .
1-6- سوالهای پژوهش
جهت دستیابی به اهداف اصلی و فرعی پژوهش و براساس بررسی ادبیات و پیشینه موضوع سوالات ذیل مطرح گردید . این سوالات با محوریت مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری آكر و همچنین آمیخته بازاریابی جهت بررسی در بازار محصولات نرمافزاری شهرستان اصفهان مطرح شدهاند.
- آیا بین عناصر آمیخته بازاریابی و آگاهی و تداعیهای برند رابطه مثبت وجود دارد ؟
- آیا بین عناصر آمیخته بازاریابی و وفاداری به برند رابطه مثبت وجود دارد ؟
- آیا بین عناصر آمیخته بازاریابی و كیفیت ادراك شده از برند رابطه مثبت وجود دارد ؟
- آیا بین آگاهی و تداعیهای برند و ارزش ویژه برند رابطه مثبت وجود دارد ؟
- آیا بین وفاداری به برند و ارزش ویژه برند رابطه مثبت وجود دارد ؟
- آیا بین كیفیت ادراك شده از برند و ارزش ویژه برند رابطه مثبت وجود دارد ؟
1-7- فرضیههای پژوهش
مطابق با اهداف مذكور ، این پژوهش متشكل از 15 فرضیه دستهبندی شده در 5 گروه میباشد كه با بهره گرفتن از نتایج حاصل از آزمون فرضیهها میتوان به اهداف پژوهش دست یافت .
گروه الف :
- محصول نرمافزاری بر وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
- محصول نرمافزاری بر كیفیت ادراك شده از برند تاثیر مثبت دارد .
- محصول نرمافزاری بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .
- این مطلب را هم بخوانید :
- پایان نامه روانشناسی در مورد مقابله با استرس :
گروه ب :
- قیمت بر وفاداری به برند تاثیر مثبت دارد .
- قیمت بر كیفیت ادراك شده از برند تاثیر مثبت دارد .
- قیمت بر آگاهی از برند تاثیر مثبت دارد .