2-2-4) تعریف رضایت مشتری……………………………………………………………………………………. 46
2-2-5)مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………………………………….. 50
2-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان………………………………………………………………………………. 51
2-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری……………………………………………………………………………. 52
2-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری………………………………………………………………. 53
2-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری………………………………………………………………………….. 57
2-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………………………………. 58
2-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM……………………………………………………………… 59
2-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری…………………………………………………………………………. 59
2-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM………………………………………………………………………. 60
2-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )………………………………………………….. 60
2-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات…………………………………………………………………….. 61
2-2-16)شکایات مشتری…………………………………………………………………………………………… 61
2-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی……………………………………………………………….. 62
2-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا………………………………………………………….. 62
2-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری…………………………………………………………………… 63
2-2-20)رابطه رضایت کارکنان با رضایت مشتری…………………………………………………………. 64
2-2-21)کارمند موفق……………………………………………………………………………………………….. 64
2-2-22)رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری……………………………………………………………… 65
2-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری…………………………………………………………………. 66
2-3)پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 66
2-3-1)تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………….. 66
2-3-2)تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………… 69
فصل سوم: روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………….. 70
3-1 ) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………. 73
3-2)روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 73
3-3)جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………….. 74
3-4)روش ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات…………………………………………………….. 77
3-5 )روایی و پایایی ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………… 78
3-6) آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………. 80
3-7) آزمون کولموگروف- اسمیرنوف (k-s )…………………………………………………………………………..81
3-8 ) روش تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………….82
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها واطلاعات……………………………………………………….. 83
4-1)مقدمه……………………………………………………………………………………………………………… 84
4-2)توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان……………………………………………………… 85
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………….. 89
4-4)آزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………… 96
4-5)بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………. 102
فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات………………………………………………………………………. 104
5-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 105
این مطلب را هم بخوانید :
5-2) نتایج آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………. 105
5-3 ) نتایج آمار استنباطی………………………………………………………………………………………….. 108
5-4) پیشنهادهایی بر اساس یافته های تحقیق……………………………………………………………………. 110
5-5)محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………… 111
5-6) پیشنهاداهایی برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………. 112
فهرست منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………. 113
الف) منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………….. 114
ب) منابع غیر فارسی…………………………………………………………………………………………………. 117
چکیده
امروزه دنیای کسب و کار بر پایه «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل، نه تنها مشکل، بلکه غیرممکن است.شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان موجب شده بانکها به تدریج به سمت ایجاد حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند. امروزه مدیران برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی