-
- معیارهای استخراج شده……………………………………………………………………..31
- چارچوب آنالیز جهت شناسایی اولیه و تصحیح برچسب الگوهای طراحی…………………………………………………………………………………………..48
- جمع بندی……………………………………………………………………………50
آزمایشات و نتایج عددی…………………………………………………………………….51
- مقدمه……………………………………………………………………………………………52
- کارایی یادگیری……………………………………………………………………………52
- جمع بندی…………………………………………………………………………………….56
- نتیجه گیری و کارهای آتی…………………………………………………………………..58
- فهرست منابع و مآخذ………………………………………………………………………….59
چکیده به زبان انگلیسی ……………………………………………………………………..62
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول2-1ماتریس درهم……………………………………………………………………………………………….19
جدول 4-1بخش کوچکی از مجموعه داده برای عملگر تصحیح برچسب……………………49
جدول4-2 بخش کوچکی از مجموعه داده برای عملگر پالایش…………………………………50
جدول 5-1ارزیابی دقت بکارگیری معیارها و روش داده کاوی C5.0 با روش یکی در مقابل همه………………………………………………………………………………………………………………………………………..53
جدول 5-2 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده کاوی SVMو معیارها با روش یکی در مقابل همه………………………………………………………………………………………………………………………………………..53
جدول 5-3 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده کاویBoosting و معیارها با روش یکی در مقابل همه……………………………………………………………………………………………………………………………..54
جدول 5-4 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده کاوی SVM و معیارها با روش دو در دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………..55
جدول 5-5 ارزیابی دقت بکارگیری روش داده کاوی Boosting و معیارها با روش دو در دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………..55
جدول 5-6 ارزیابی دقت بکارگیری روشهای داده کاوی و معیارها با روش چند برچسب………………………………………………………………………………………………………………………………….55
فهرست شکل ها
این مطلب را هم بخوانید :
عنوان صفحه
شکل4-1الگوی استراتژی………………………………………………………………………………32
شکل4-2یک نمونه الگوی استراتژی حقیقی………………………………………………32