3-5-2-2- ضریب همبستگی اسپیرمن ………………………………………………………………………… 95
3-5-2-3-آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی……………………………………………………….. 96
3-5-2-4- رگرسیون گام به گام …………………………………………………………………………………. 99
3-6- مشخصات کلی پرسشنامه برای مدل پیشنهادی ………………………………………………………. 100
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق
4-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….. 104
4-2- بررسی روایی و پایایی پرسش نامه……………………………………………………………………………. 105
4-2-1- تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعیت شناختی مربوط به پرسش نامه تعیین ضرایب………….. 107
4-2-1-1- وضعیت مراجعه افراد پاسخ دهنده با بازار :…………………………………………………………. 107
4-2-1-2- وضعیت افراد پاسخ دهنده به لحاظ سن :…………………………………………………………….. 108
4-2-1-3- وضعیت افراد پاسخ دهنده به لحاظ میزان تحصیلات :……………………………………………. 109
4-2-1-4- وضعیت جنسیت افراد پاسخ دهنده:……………………………………………………………………… 111
4-3-اندازه گیری کمی متغیر های مستقل و و ابسته تحقیق :…………………………………………………….. 112
4-3-1-تعیین میزان رضایتمندی مشتریان بازار زنجان ……………………………………………………………… 112
4-3-2- آزمون فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………… 114
4-3-2-1- آزمون فرضیه اول………………………………………………………………………………………………… 114
4-3-2-1-1-آزمون t استیودنت…………………………………………………………………………………………….. 114
4-3-2-1-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن ……………………………………………………………………… 116
4-3-2-1-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی……………………………………………………. 117
این مطلب را هم بخوانید :
4-3-2-2- آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………… 118
4-4-2-1-1-آزمون t استیودنت …………………………………………………………………………………………. 118
4-3-2-2-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن ………………………………………………………………… 120
4-3-2-2-3-برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی ………………………………………………… 121
4-3-2-3- آزمون فرضیه سوم …………………………………………………………………………………………….. 122
4-3-2-3-1- آزمون tاستیودنت …………………………………………………………………………………………… 122
4-3-2-3-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن …………………………………………………………………….. 124
4-3-2-3-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی ………………………………………………. 125
4-3-2-4-آزمون فرضیه چهارم ………………………………………………………………………………………….. 127
4-3-2-4-1- آزمون t استیودنت …………………………………………………………………………………………… 127
4-3-2-4-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن ………………………………………………………………….. 128
4-3-2-4-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی ………………………………………………. 129
4-3-2-5- آزمون فرضیه پنجم …………………………………………………………………………………………… 131
4-3-2-5-1- آزمون t استیودنت ………………………………………………………………………………………… 131
4-3-2-5-2- برآورد ضریب همبستگی اسپیرمن ………………………………………………………………….. 132
4-3-2-5-3- برآورد آزمون معنی داری β در رگرسیون خطی ……………………………………………….. 133
4-3-3- بررسی تاثیر متغییر های مستقل ( عوامل موثر بر رضایتمندی ) بر رضایتمندی مشتریان با بهره گرفتن از رگرسیون گام به گام …………………………………………………………………………………………………… 135
4-4- برآورد کارایی و عملکرد مشتری گرایانهمجمع امور صنفی از دید کارشناسان: ……………………. 139
فصل پنجم : خلاصه ، نتیجه گیری ، بحث و پیشنهادات
5-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………. 144
5-2- خلاصه و نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………… 145
5-3- آزمون فرضیات تحقیق ………………………………………………………………………………………………. 146
5-3-1-فرضیه اول ……………………………………………………………………………………………………………… 146
5-3-1- فرضیه دوم ……………………………………………………………………………………………………………… 146
5-3-3- فرضیه سوم …………………………………………………………………………………………………………… 147
5-3-4- فرضیه چهارم ………………………………………………………………………………………………………… 148
5-3-5- فرضیه پنجم …………………………………………………………………………………………………………… 149
5-4- برآورد تاثیر عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان با بهره گرفتن از رگرسیون گام به گام ………………. 150
5-5- پیشنهادات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………… 151
5-5-1- تدوین آرمان نامه ، رسالت نامه و ارزش های مجمع امور صنفی ………………………………….. 151
5-5-2- ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات ………………………………………………………………………….. 152
5-5-3- درک انتظارات مشتریان …………………………………………………………………………………………… 154
5-5-4- پیشنهادات در راستای فرضیات تحقیق ………………………………………………………………………… 155
5-5-4-1- پیشنهادات در بعد اطلاع رسانی ……………………………………………………………………………… 155
5-5-4-2- پیشنهادات در بعد رفتاری کارکنان ………………………………………………………………………… 156
5-5-4-3- پیشنهادات در بعد فضا و تجهیزات فیزیکی ……………………………………………………………… 156
5-5-4-4- پیشنهادات در بعد کیفیت محصولات ارائه شده ……………………………………………………….. 157
5-5-4-5- پیشنهادات در بعد شیوه اداره شکایات ………………………………………………………………….. 157
5-5-5- سایر پیشنهادات در راستای ارتقاء سطح مشتری مداری ……………………………………………….. 158
5-6- پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………… 163
5-7- محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………………. 164
فهرست منابع و ماخذ ………………………………………………………………………………………………………….. 166
پیوست ها …………………………………………………………………………………………………………………………. 171