4-2) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان و جامعه آماری.. 111
4-2-1) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت.. 111
4-2-3) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات.. 112
فصل پنجم. 131
نتیجه گیری و پیشنهادات.. 131
5-1) مقدمه. 132
5-2) مروری بر مساله و نتیجه گیری پژوهش.. 133
5-3) محدودیت های تحقیق.. 138
5-4) پیشنهادات.. 138
5-5) پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. 139
پیوست ها 140
منابع و مأخذ. 143
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1) فرایندها و ساز وکارهای مدیریت دانش…………………………………………………………………………….40
جدول 2-2) مدل مدیریت دانش ویگ- سطوح درونی سازی…………………………………………………………………….43
جدول2-3) ماتریس مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………….45
جدول 2-4)تعاریف مختلف از سرمایه اجتماعی براساس هدف و سطح تحلیل…………………………………………………..83
جدول 2-5)ابعاد سرمایه اجتماعی سازمانی……………………………………………………………………………………..90
جدول 3-1) حجم جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………103
جدول3-2) دسته بندی سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………………..105
جدول 3-3) تفکیک آلفای کرونباخ برای هر پرسشنامه……………………………………………………………………….107
جدول 4-1) ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان………………………………………………………………………111
جدول 4-2. شاخصهای مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای مورد بررسی در پژوهش…………………………………..114
جدول 4-3. آزمون كولموگروف اسمیرنوف متغیرهای پژوهش……………………………………………………………..118
جدول4-4. نحوه داوری میزان عددی ضریب همبستگی……………………………………………………………………120
جدول 4-5. ضریب همبستگی بین «اعتماد» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن……………………………………………..121
جدول 4-6. ضریب همبستگی بین «شبکه ها» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن……………………………………………122
جدول 4-7. ضریب همبستگی بین «همکاری» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن…………………………………………123
جدول 4-8. ضریب همبستگی بین «روابط» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن……………………………………………..124
جدول 4-9. ضریب همبستگی بین «ارزش ها» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن………………………………………….125
جدول 4-10. ضریب همبستگی بین «فهم متقابل» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن……………………………………….126
جدول 4-11. ضریب همبستگی بین «تعهد» و شاخص مدیریت دانش و ابعاد آن……………………………………………..127
جدول 4-12. ضریب همبستگی بین «مدیریت دانش» و «سرمای اجتماعی درون سازمانی»………………………………..128
جدول 4-13. میزان تغییردر توانایی پیشگویی مدل با ورود هر یک از متغیرهای مستقل………………………………….129
جدول 4-14. برآورد ضرایب رگرسیونی و آزمون معناداری ضرایب…………………………………………………….130
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 4-1) توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت……………………………………………………………………………..112
نمودار 4-2) وضعیت پاسخ دهندگان بر اساس سن……………………………………………………………………………112
نمودار 4-3) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر تحصیلات………………………………………………………………………113
نمودار 4-4) وضعیت پاسخ دهندگان از نظر میزان سابقه کار……………………………………………………………….113
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 2-1) مراحل توسعه مدیریت دانش (دالکر، 2005؛ به نقل از قلیچ لی، 1388)………………………………………….22
شکل 2-2) خلاصه فعالیتهای کلیدی چرخه مدیریت دانش (ویگ، 1993)…………………………………………………….29
شکل 2-3)چرخه مدیریت دانش یکپارچه دالکر (دالکر، 2005)………………………………………………………………35
شکل 2-4)مدل مدیریت دانش نوناکا و تاکچی (1995)………………………………………………………………………..47
شکل 2-5)عوامل مؤثر در استقرار مدیریت دانش (انصاری و شائمی، 1385)………………………………………………53
شکل 2-6) سطوح سرمایه اجتماعی (اقتباس از صالحی و کاوسی، 1387)………………………………………………….91
شکل 2-7)مدل نظری پژوهش……………………………………………………………………………………………….98