2-4-7-1.چندبعدی بودن…………………………………………………………………………………………………..63
2-4-7-2.ذهنی بودن…………………………………………………………………………………………………………64
2-4-7-3.پویا بودن…………………………………………………………………………………………………………..64
2-4-8..عوامل موثر بر کیفیت زندگی…………………………………………………………………………………..64
2-4-9.مدل های کیفیت زندگی…………………………………………………………………………………………..64
2-4-9-1.مدل فلس و پری…………………………………………………………………………………………………64
2-4-9-2.مدل لی و همکاران……………………………………………………………………………………………..65
2-5.عملکرد تحصیلی……………………………………………………………………………………………………….68
2-5-1.هدف……………………………………………………………………………………………………………………69
2-5-2.عزت نفس…………………………………………………………………………………………………………….70
2-5-2-1.عزت نفس و عملکرد تحصیلی………………………………………………………………………………70
2-5-3.انگیزه……………………………………………………………………………………………………………………74
2-5-4.الگوهای انگیزش…………………………………………………………………………………………………….76
فصل سوم: روش پژوهش
3-1.مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………86
3-2.روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………86
3-3. جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………………….87
3-4.ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….88.
3-4-1. پرسشنامه جهت گیری مذهبی…………………………………………………………………………………..88
3-4-2.پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و هلر………………………………………… …………………….89
3-4-3.مقیاس کوتاه ارزیابی کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی……………….. …………………….92
3-5.روش اجرا…………………………………………………………………………………………………………………94
3-6.روش های تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………… …………………….95
فصل چهارم :یافته های پژوهش
4-1. مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………..97
4-2. یافته های توصیفی……………………………………………………………………………………………………..97
4-3. بررسی داده های جمعیت شناختی………………………………………………………………………………..98
4-4.یافته های استنباطی……………………………………………………………………………………………………100
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1.مقدمه…………………………………………………………………………………………… …………………..104
5-2. نتیجه گیری…………………………………………………………………………………… …………………..104
5-3. محدودیت های پژوهش………………………………………………………………….. …………………..106
5-4. پیشنهادهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………..107
منابع ………………………………………………………………………………………………….. …………………..108
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست جدول ها
جدول 1-4- فراوانی و درصد دانشجویان به تفکیک جنسیت …………………………………………………….98
جدول 2-4 فراوانی و درصد دانشجویان به تفکیک تاهل……………………………………………………………98
جدول 3-4 – فراوانی و درصد دانشجویان به تفکیک مذهب…………………………………………………….99
جدول4-4- میانگین و انحراف استاندارد متغیرهای پیش بین و ملاک ………………………………………. 99
جدول 5-4.ماتریس همبستگی متغیرهای پیش بین و ملاک……………………………………………………..100
جدول 6-4. مقدار R، 2R ، B، بتا و آزمون معنی داری در مدل اول مورد مطالعه……………………..101
جدول 7-4- مقدار R، 2R ، B، بتا و آزمون معنی داری در مدل دوم مورد مطالعه……………………..102
چکیده
این مطالعه به منظور بررسی بررسی رابطه بین جهت گیری مذهبی و سلامت روان با کیفیت زندگی وعملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس انجام شده است. این مطالعه از نوع توصیفی است.