1-1-3-4 بررسی دیاگرامهای تحقیق.. 84
2-3-4 تحلیل سوالهای تحقیق.. 87
1-2-3-4 گردشگران خارجی در ایران با چه محدودیت هایی مواجه هستند؟. 87
2-2-3-4 آزمون تحلیل واریانس فریدمن جهت رتبه بندی محدودیتهای پیش روی گردشگران خارجی 89
9-4 خلاصه فصل چهارم. 91
فصل پنجم: بـحـث و نتیجـه گیـری.. 92
1-5 مقدمه. 95
2-5 مروری بر فرایند پژوهش… 95
3-5 مروری بر یافته های آماری.. 96
4-5 پیشنهادهای اجرایی.. 96
6-5 محدودیت های پژوهش… 103
7-5 پیشنهادهایی جهت انجام پژوهش های آتی.. 104
8-5 خلاصه فصل پنجم. 104
منابع. I
منابع فارسی.. II
منابع لاتین.. III
منابع الکترونیکی.. XIII
پـیوست هـا: پرسشنامه. XIV
فهرست جداول
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………. 12
جدول 1-2: خلاصهای از تعاریف محدودیتهای گردشگری …………………………………………………………………………… 20
جدول 2-2: تحلیل SWOT صنعت گردشگری ایران ……………………………………………………………………………………… 27
فصل سوم: روش شنـاسـی پـژوهش …………………………………………………………………………………………………… 60
جدول 2-3: ترکیب سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………… 65
جدول 3-3: محاسبه آلفای کرونباخ به منظور سنجش پایایی ابزار اندازه گیری ……………………………………………… 67
فصل چهارم: چهارم: تجـزیـه و تحلیـل یـافته هـای آمـاری پـژوهـش ………………………………………………. 70
جدول 1-4: نتایج توصیفی ویژگیهای جمعیتشناختی (اندازه نمونه=351) ………………………………………………… 72
جدول 2-4: معیارهای اعتبارسنجی مدلهای اندازهگیری ………………………………………………………………………………. 80
جدول 3-4: شاخصهای روایی، پایایی و برازش ……………………………………………………………………………………………… 81
جدول شماره 4-4: ضرایب همبستگی پیرسون و شاخص روایی منفک …………………………………………………………. 83
جدول 5-4: نتایج آزمون تی تک نمونه ای ……………………………………………………………………………………………………… 88
جدول 6-4: نتایج آزمون فریدمن …………………………………………………………………………………………………………………….. 90
فهرست نمودارها
فصل اول: کلیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………….. 1
نمودار 1-1: مدل مفهومی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………… 9
جدول 2-1: نقاط قوت و نقاط ضعف پژوهشهای پیشین جایگاهیابی در صنعت هتلداری از منظر آژانسهای مسافرتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………13
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………. 18
این مطلب را هم بخوانید :
نمودار 1-2: مدل محدودیتهای فراغتی هندرسون و همکاران ……………………………………………………………………… 43
نمودار 2-2: مدل جایگزین محدودیتهای مشارکت جکسون ………………………………………………………………………… 44
نمودار 3-2: مدل سلسله مراتب محدودیتهای فراغت …………………………………………………………………………………… 45
نمودار 4-2: مشارکت در فراغت، برآیند محدودیتها و انگیزهها …………………………………………………………………….. 47
نمودار 5-2: مدل مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. 56
نمودار 1-3 انواع روشهای نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………….. 63
نمودار 1-4: نمودار میلهای (برحسب درصد) جنسیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………… 73
نمودار 2-4: نمودار میلهای (برحسب درصد) جنسیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………… 73