اثر نوع و ترتیب تمرینات موازی بر روی فاکتورهای آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشگاه آزاد ...
چکیده …………………………………………………………………………………….. | 1 | ||
فصل اول –طرح پژوهش | |||
1-1- مقدمه .. | 4 | ||
2-1-بیان مسئله پژوهش .. | 4 | ||
3-1- اهمیت وضرورت پژوهش … | 6 | ||
4-1- اهداف پژوهش … | 6 | ||
1-4-1-هدف کلی . | 6 | ||
2-4-1-اهداف ویژه . | 6 | ||
5-1- فرضیه های پژوهش | 7 | ||
6-1- محدودیت های پژوهش … | 7 | ||
7-1- قلمرو پژوهش .. | 7 | ||
8-1- تعریف واژه ها واصطلاحات پژوهش | 7 | ||
فصل دوم – ادبیات وپیشینه پژوهش | |||
1-2- مقدمه | 10 | ||
2-2- بخش اول :مبانی نظری پژوهش . | 10 | ||
1-2-2- سازگاری های فیزیولوژیکی با تمرین استقامتی . | 10 | ||
2-2-2- سازگاری های فیزیولوژیکی با تمرین قدرتی . | 10 | ||
3-2-2-سازگاری های فیزیولوژیک با تمرین موازی .. | 12 | ||
4-2-2- عوامل موثر بر سازگاری های تمرینی .. | 12 | ||
1-4-2-2-شدت تمرین | 12 | ||
2-4-2-2-تعداد جلسات تمرین در هفته | 12 | ||
3-4-2-2-مدت تمرین | 12 | ||
4-4-2-2-وراثت | 12 | ||
5-4-2-2-جنسیت | 13 | ||
6-4-2-2- سن | 13 | ||
7-4-2-2- چربی وترکیبات بدنی | 13 | ||
5-2-2- ترکیب بدن . | 13 | ||
6-2-2- توده چربی | 14 | ||
7-2-2-توده بدون چربی . | 15 | ||
8-2-2- اثر تمرین موازی بر سازگاری های قدرتی | 15 | ||
9-2-2-اثر تمرین استقامتی بر ساز گاری های کوتاه مدت قدرتی …………………. | 16 | ||
10-2-2-اثر تمرین موازی بر ساز گاری های استقامتی | 16 | ||
11-2-2-تاثیر تمرینات قدرتی قلبی بر پاسخ های استقامتی کوتاه مدت . | 19 | ||
12-2-2- تاثیر توالی تمرین موازی بر سازگاری های قدرتی واستقامتی | 20 | ||
13-2-2- سازگاریهای احتمالی برای پاسخها وسازگاریهای بازدارندگیتمرین موازی | 21 | ||
14-2-2-هایپرتروفی تارهای عضلانی | 21 | ||
15-2-2- تغییر در فراخوانی واحدهای حرکتی | 22 | ||
16-2-2- تغییرات هورمونی | 22 | ||
17-2-2-مکانیسم های کوتاه مدت . | 23 | ||
1-17-2-2- باقی ماندن خستگی
|
23 | ||
2-17-2-2- خستگی عصبی عضلانی ……………………. . | 23 | ||
3-17-2-2- سازگاری های تركیب بدنی به تمرینات استقامتی | 24 | ||
3-2- بخش دوم:پیشینه پژوهش . | 24 | ||
1-3-2-پژوهش های داخلی .. | 24 | ||
2-3-2-پژوهش های خارجی . | 25 | ||
4-2-بررسی تمرینات استقامتی | 29 | ||
5-2-مقایسه تمرین استقامتی وقدرتی . | 30 | ||
6-2- بررسی تمرین موازی | 33 | ||
فصل سوم- روش شناسی پژوهش | |||
1-3- مقدمه | 40 | ||
2-3- جامعه آماری پژوهش | 40 | ||
3-3- روش گزینش نمونه های آماری پژوهش | 40 | ||
4-3- روش پژوهش | 40 | ||
5-3- روش جمع آوری اطلاعات | 40 | ||
6-3- ابزارهای اندازه گیری پژوهش | 41 | ||
7-3-متغییرهای پژوهش | 41 | ||
1-7-3- متغییرهای مستقل . | 41 | ||
2-7-3- متغییرهای وابسته .. | 41 | ||
8-3- شیوه اجرای پژوهش . | 41 | ||
9-3-برنامه تمرین | 41 | ||
1-9-3-مرحله گرم کردن . | 42 | ||
2-9-3-برنامه های تمرین اصلی . | 42 | ||
1-2-9-3- برنامه تمرین قدرتی …. | 42 | ||
2-2-9-3-برنامه تمرین استقامتی | 42 | ||
3-2-9-3- برنامه تمرین موازی . | 42 | ||
3-9-3- مرحله سرد کردن . | 43 | ||
10-3- روش آماری پژوهش . | 43 | ||
فصل چهارم- یافته های پژوهش | |||
1-4-مقدمه . | 45 | ||
2-4-توصیف داده های آماری | 45 | ||
3-4- آزمون فرضیه های پژوهش | 47 | ||
1-3-4- آزمون فرضیه اول | 47 | ||
2-3-4- آزمون فرضیه دوم .. | 49 | ||
3-3-4- آزمون فرضیه سوم .. | 50 | ||
4-3-4- آزمون فرضیه چهارم | این مطلب را هم بخوانید : بازدید از این ۸ سایت باعث افزایش هوشتان می شود |
51 | |
5-3-4- آزمون فرضیه پنجم | 52 | ||
فصل پنجم-بحث نتیجه گیری | |||
1-5-مقدمه . | 55 | ||
2-5-خلاصه پژوهش . | 55 | ||
3-5-بحث ونتیجه گیری . . | 56 | ||
4-5- نتیجه گیری کلی . . | 60 | ||
5-5- پیشنهادهای برخاسته از پژوهش .. | 61 | ||
6-5-پیشنهادات برای پژوهش های آینده .. | 61 | ||
پیوست ها .. | 62 | ||
منابع وماخذ .. | 63 | ||
چکیده انگلیسی … | 73 | ||